fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסו אביטן: "חדרה ואני זה סיפור אהבה"

ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון המשכנע של ניסו אביטן ושחקניו על מכבי חיפה. במועדון חגגו על כר הדשא באצטדיון סמי עופר וסיפרו כי לא אהבו את הדיבורים לפני המשחק על כך שהעונה של הקבוצה הסתיימה ושהיא תהפוך לשק חבטות בפלייאוף העליון.

"שמענו הרבה זלזול השבוע וכל מי שזלזל בנו קיבל תשובה מוחצת", אמרו בחדרה. המאמן ניסו אביטן שוחח עם שחקניו לפני המשחק והבהיר כי מבחינתו העונה לא נגמרה ולכן עלה עם ההרכב החזק ביותר. עם זאת, בחדרה רוצים לשתף בתקופה הקרובה מספר שחקני נוער כהכנה לעונה הבאה.

https://www.youtube.com/watch?v=bb3oAi9q8GI

למרות הניצחון הגדול, שאלת המפתח במועדון היא סביב עתידו של אביטן. המאמן מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך עדיין לא הודיע רשמית על המשך דרכו בקבוצה. בחדרה מספרים כי אביטן מבוקש בבית"ר ירושלים וממתין להחלטת הירושלמים לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. אם משה חוגג יעדיף אופציה אחרת על פניו, הוא צפוי להישאר בחדרה. בכל מקרה, היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, ממשיך לבחון אופציות חילופיות וכבר בימים הקרובים ייפגש עם חיים סילבס, שנחשב למועמד מוביל למשרת המאמן אם אביטן יבחר לעזוב.

אביטן אמר לאחר המשחק: "אמרתי לשחקנים שכבוד ויוקרה זה משהו שאי אפשר לזלזל בו. המסר עבר טוב. ציפיתי שיעזו ואני שמח שהעזו. הפועל חדרה עושה העונה דברים מדהימים. זה ניצחון מוצדק בפלייאוף העליון. מספידים אותנו מהשנייה שהגעתי לחדרה, אף פעם לא נתנו לנו סיכוי. אני לא מתווכח, אנחנו חיים בתוך בועה, היום זה יום מרגש".

לגבי המשך דרכו אמר המאמן: "לא קיבלתי שום דד ליין, ברגע שיהיה משהו להודיע נודיע, חדרה זה לא ברירת מחדל עבורי. אני וחדרה זה סיפור אהבה, אין לי מילים לתאר את התחושה שלי פה במועדון".

הבלם ויסאם רבאח אמר לאחר הניצחון: "זה עוד משהו טוב שקרה לנו השנה, ניצחנו בסמי עופר ומגיע לנו. התחלנו את הפלייאוף ומאז אנחנו עושים עבודה טובה נגד הקבוצות הטובות ביותר בליגה. אנחנו מאמינים בעצמנו, ומקווים להמשיך ולהביא נקודות. יש עוד הרבה מה להרוויח העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות