fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נאסר על קבוצת הנשים של חדרה/מנשה/עמק חפר בכדורעף להתאמן באולמה הביתי

ד"ר אריה לוקר. כועס ומאשים (צילום: שלומי גבאי)

סערה גדולה במועדון הכדורעף המאוחד מכבי חדרה/מנשה/עמק חפר. במוקד: מנהל תיכון חדרה, ד"ר אריה לוקר, עד לאחרונה יו"ר איגוד הכדורעף.

הסיפור הוא כזה: בשבוע שעבר אסר לוקר על קבוצת הנשים של המועדון להתאמן ולשחק באולם וואקי טאקי בתיכון, וזאת למרות שיש הסכם רב שנתי בין הצדדים. הסיבה: יו"ר הקבוצה, גדעון רוזנשטיין, לא תמך בלוקר בבחירות להמשך הכהונה שלו כיו"ר איגוד הכדורעף.

על פניו ללוקר אין סיבה לכעוס על רוזנשטיין, שכן כחבר מרכז מכבי הוא ביצע את "דין התנועה", ובחר במועמד אביתר דותן, שהגיע לבחירות כמועמד המוסכם על מכבי והפועל בצוותא.

אלא שלוקר בכל זאת כעס, והוציא הכל על רוזנשטיין. הוא האשים אותו בחוסר התמיכה בו, האשים אותו כי הכפיש אותו בוועדות שונות ובעיקר החליט על שורת סנקציות כנגד מועדון הכדורעף בחדרה והיו"ר הנבחר של המועדון, כשהחמורה בהן היא הוצאת "הוראת איסור שימוש" באולם הספורט המשמש את אימוני ומשחקי קבוצת הנשים למרות הסכם חתום לגבי שכירת השימוש באולם.

קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)
קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)

בעקבות הסיפור נאלצת הקבוצה לכתת רגליה באולמות שונים בסביבות חדרה ואף נאלצה להעביר את שני משחקיה הקרובים שאמורים היו להתקיים בחדרה לחיפה ולכפר סבא.

במועדון הכדורעף ניסו להנמיך את הדי הרעש והמהומה וניסו להרגיע ולשכנע את ד"ר לוקר שלא לנקוט בסנקציות נגד קבוצת הנשים. אלא שנכון לשעת סגירת הגיליון, גם שיחות עם ראש העיר וסגניתו לא עזרו, ואפילו נסיונות של חברי ועד העמותה של תיכון חדרה עלו בתוהו.

מהנהלת מועדון הכדורעף נמסר בתגובה: "צר לנו כי מר לוקר אינו מסוגל לקבל את הכרעת המרכזים הגדולים ואגודות הכדורעף שהחליטו לבחור במועמד אחר ולא בו ובמקום זאת בחר לכלות את זעמו וכעסו בקבוצת הנשים העירונית המייצגת את העיר חדרה. אין שופטים אדם בצערו, אך יש גבול לכושר ההבלגה שלנו נוכח הפרה חד צדדית של חוזה שכירות האולם בו מחזיקה קבוצת הנשים ונוכח הפגיעה בנכס עירוני הישגי (קבוצת הנשים בכדורעף) המהווה סמל לספורטאים, לאוהדים ולציבור בעיר, ואנו בהחלט שוקלים את צעדינו הבאים בהתאם לנסיבות שנוצרו. צר לנו על רמת השיח ודפוסי ההתנהגות בהם בחר מי שאמור להיות סמל ומופת של חינוך לדור צעיר של אלפי תלמידים בבית ספרו ומי שהטביע את המושג 'בגרות עם ערך'.  אנו מקווים כי מר לוקר יתעשת במהרה ויבין כי הגיע למחוזות שאין ראוי, נאה ויאה כי יימצא בהם".

ד"ר אריה לוקר. כועס ומאשים (צילום: שלומי גבאי)
ד"ר אריה לוקר. כועס ומאשים (צילום: שלומי גבאי)

מנכ"ל מרכז מכבי, נאור גלילי, הגיב לפרשה: "אנחנו מבינים שהוא כועס. אריה לוקר אישר רציני ואיכותי, אבל הוא צריך להניח את הכעסים בצד ולא לפגוע בספורט. גם אם יש מישהו באגודה שהוא לא רוצה לראות בסביבתו, זה עדיין לא צריך לבוא על חשבון הספורטאים והספורט. ד"ר לוקר הוא איש חינוך וכאחד כזה אנחנו מאמינים שהוא לא יפגע בערכי החינוך והספורט. נתמוך במועדון ונעזור בכל מה שניתן בכדי למצוא את האולמות השונים שיחליפו את אולם תיכון חדרה בהתאם לצורך".

אריה לוקר אמר בתגובה: "אני לא רוצה לראות את גדעון רוזנשטיין יותר לצידי. אם אדם שהיה אמור להיות לצידי הולך נגדי, אז הוא לא ידרוך יותר באולם. זאת קבוצה שאני הקמתי ותמכתי בה במשך 20 שנה ואם הקבוצה הזאת הולכת נגדי, אז היא לא תקבל כלום". לשאלה אם יש סיכוי לשינוי בגישה השיב לוקר: "רק אם גדעון רוזנשטיין לא ישמש יותר כיו"ר הקבוצה".

רוזנשטיין אמר בתגובה: "עם כל הכבוד וההערכה, יש במערכת אנשים נוספים הפועלים ועושים ימים כלילות בהתנדבות מלאה ובמסירות אין קץ למען הקבוצה, למען הספורט ולמען העיר חדרה. אנחנו מצרים על כך שמר לוקר בחר להפנות את חיצי הזעם לכיוון קבוצה המייצגת בגאון את העיר חדרה וסביבותיה ופוגע בה, בספורט ובשמה של חדרה. האשמה כי הקבוצה יצאה נגדו במערכת הבחירות אינה ראויה כלל לתגובה. אנחנו מקווים כי מר לוקר יתעשת ויבין את חומרת מעשיו וכי הקבוצה תחזור במהרה למסלול הפעילות הנורמטיבית בכדי להמשיך ולייצג את העיר חדרה בכבוד".

גדעון רוזנשטיין. "מקווה שלוקר יתעשת" (צילום: עצמי)
גדעון רוזנשטיין. "מקווה שלוקר יתעשת" (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות