fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל נייר חדרה ישקם את מורד נחל חדרה

פארק נוסף הולך ומוקם על גדות נחל חדרה ביוזמת העירייה והמפעל. הפארק יכלול 30 דונם, סלילת שבילים וצמחיה
סיור עבודה. פארק חדרה החדש סמוך לנחל
סיור עבודה. פארק חדרה החדש סמוך לנחל (צילום: יח"צ)

פארק ציבורי על שטח של 30 דונמים מוקם בימים אלה על גדות נחל חדרה בסמוך למפעלי נייר חדרה. הגישה לפארק תתאפשר מכיוון כביש 65 ותהיה גם גישה מהגדה המערבית של הנחל, קרי, דרך הגשר שעובר בימים אלו שיפוץ ושדרוג על ידי עיריית חדרה. כמו כן, מתוכנן הקמת גשר להולכי רגל שיחבר בין הגדה המזרחית, לגדה המערבית, באזור הפארק המתוכנן.

הפארק יכלול בין היתר, סוללות נופיות, צמחייה עשירה, שבילי מטיילים, שבילי רכיבת אופניים, ספסלים, פרגולות, ריהוט גן, מדשאות ומתקנים לרווחת הציבור. בימים אלו ניתן לראות כבר התחלה של בניית סוללות הנוף והכנתן לשלבים הבאים של נטיעה וסלילת השבילים.

שמעון ביטון נציג נייר חדרה השותף להקמת הפארק אמר בין היתר: "אני שמח שנייר חדרה מבצעת את השלב הראשון בשיקום מורד נחל חדרה. זה היה בחזקת חלום שלי שנים רבות, לבצע את השלב הזה שיהווה את יריית הפתיחה לשיקום מורד הנחל מרחוב צה"ל בואך גרנות ועד שפך הנחל לים".

סיור עבודה. פארק חדרה החדש סמוך לנחל
סיור עבודה. פארק חדרה החדש סמוך לנחל (צילום: יח"צ)

חדוה יחזקאלי מחזיקה תיק איכות הסביבה וסגנית ראש העיר הוסיפה ואמרה: "לציבור בחדרה מגיע ליהנות מפארק ברמה בינלאומית גבוהה כמקובל למרגלות הנחלים ברחבי העולם. משפחות תגענה למקום על ילדיהם וכולם יהנו ממדשאות רחבות ידיים מיופיו של פארק הנחל ומטיולים שיתקיימו במקום. אין דבר מרגש מכך. חדרה העולה על מפת התיירות בימים אלו, תוסיף נופך ירוק למדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות