fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת חדשה לבית הספר פאר עם בבית אליעזר

ענת נקש נבחרה למנהלת חדשה של בית ספר פאר עם בשכונת בית אליעזר בחדרה. בית הספר מוביל השנה מהלך של התחדשות תוך שמירה על צביונו הדתי.
ענת נקש
ענת נקש (צילום: עצמי)
 ענת נקש
מימוש עצמי. ענת נקש (צילום: עצמי)

ענת נקש נבחרה למנהלת חדשה של בית ספר פאר עם בשכונת בית אליעזר בחדרה. נקש, בעלת תואר שני בחינוך ובוגרת קורס הכשרת מנהלים. תחילת דרכה בהוראה הייתה כמורה מחנכת ורכזת אוריינות בבית הספר מוריה בחדרה, במקביל הייתה מדריכה אזורית לחינוך לשוני בבתי הספר הממ"ד בדרום המחוז, בהמשך מנהלת חטיבת הביניים אריאל טירת כרמל ולאחר מכן מדריכה יישובית לקידום הישגים באור עקיבא.

נקש: "בית הספר מהווה לכל תלמיד בית חינוך ולמידה ומתוקף כך יש לפעול באופן תמידי לשיפור החינוך, העלאת רמת התלמידים ושיפור ההישגים הלימודיים. לתת לכל תלמיד הרגשה ייחודית ולמצוא את הדרך המתאימה להביא אותו להישגים תוך הבנה והתייחסות למטענים רגשיים. יש להקנות ערכים אוניברסליים, ערכי יהדות, לאום ומימוש עצמי".

עוד הוסיפה כי תפעל לשיתוף פעולה תמידי בין הנהלת בית הספר להורים בתהליך החינוכי הבית ספרי תוך כבוד הדדי ותקשורת משמעותית. "אני מאמינה במתן הזדמנות לכל אדם, שותפות בעשייה החינוכית וחשיבה מערכתית שיובילו את בית הספר להישגים הראויים ויחזירו עטרה ליושנה".

כדי לתת הזדמנות למהלך ההתחדשות פעלו ראש העירייה חיים אביטן המחזיק בתיק החינוך, אגף החינוך של העירייה והורי התלמידים, במשותף במטרה לאפשר למנהלת להיכנס לתפקידה ולהיערך באופן מיטבי לפתיחת שנת הלימודים תשע"ד. במהלך שנת הלימודים התקיימו מספר רב של מפגשים בנושא התחדשותו וצביונו של בית הספר בין צוותי הורים, מנהלת אגף החינוך, אנשי מקצוע מאגף החינוך ומפקח בית הספר. מרבית הורי בית הספר הביעו אמון במהלך וביקשו לשמור על צביונו של בית ספר פאר עם כממלכתי דתי היחיד בשכונה, לחזקו ולקדמו.

נציגי ועד ההורים בבית הספר ציינו כי אגף החינוך מחזק את ידי ההורים ותומך בקידום ופיתוח בית הספר. בין היתר הוארך זמן הרישום לכיתה א', התבצעו שינויים פדגוגיים וארגוניים שיובילו לתנופה חדשה לבית הספר. "מטרת השינויים", מסבירים בוועד ההורים, "להוביל את בית הספר למצוינות תוך שמירה על מסורת יהודית שורשית ובאווירה תומכת ופלורליסטית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות