fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת פציעות בחדרה: מתיאוס בחוץ לשבועיים, לבאבידי וגרצ'קין בספק למכבי חיפה

הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי
הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי

תחושות קשות בהפועל חדרה לאחר התבוסה 4:0 מול בני יהודה. מעבר לתוצאה, במועדון התאכזבו מכך שהקבוצה נראתה אובדת עצות ורשמה את הופעתה החלשה ביותר העונה בליגת העל. "לא הלך לנו כלום", הסבירו בחדרה בסיום. "כל השחקנים היו מתחת לכל ביקורת ועכשיו המבחן שלנו הוא להרים את הראש ולצאת מזה. חטפנו מכה קשה, אין ספק, אבל נצטרך לדעתי להתגבר גם על זה".

מי שספג לא מעט ביקורת הוא השוער הצעיר חביב אוחיון ובקבוצה ניסו לעודד אותו בסיום: "זה קרה ויקרה לשוערים יותר גדולים ממנו, הוא ילמד מזה". למרות זאת, בחדרה ממתינים בקוצר רוח לשובו של אוסטין אג'ידה בתקווה שהשוער הניגרי יחזור לאימונים מלאים השבוע. לא מן הנמנע כי אג'ידה יעמוד בין הקורות כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה ביום א'.

אם לא די בבעיות המקצועיות, חדרה ספגה אמש עוד מכה כאשר שלושת החילופים של המאמן ניסו אביטן בוצעו בשל פציעות. דויד מתיאוס, שנעדר לאחרונה בגלל קרע חלקי בשריר, נבדק והתברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבועיים לשלושה שבועות. גם צמד שחקני ההגנה דיא לבאבידי ומקסים גרצ'קין, שנפצעו אף הם, סובלים ממתיחות ולא ברור עדיין אם יהיו כשירים למשחק הקרוב מול מכבי חיפה.

"לא הייתה לי אפשרות להשפיע על המשחק בגלל החילופים המאולצים", הסביר בסיום אביטן והוסיף: "מתיאוס התאמן בצורה סדירה כל השבוע והכל היה בסדר איתו, כך שאני לא חושב שעשינו טעות שעלינו איתו ב-11".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות