fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה הדרבי הגדול של חדרה נערך בצור שלום?

והפעם, ויכוחים על הדשא של השכן. המגרש של אולגה היה בשזרוע ואלה תכננו על המגרש הביתי של חדרה. הפועל חדרה: "תמוה שגבעת אולגה במשחקם הביתי בחרו באצטדיון בצור שלום. זה משפיל אותם קודם כל בעיניי האוהדים שעוד נשארו להם"
הדרבי בין אולגה לחדרה
משחק דרבי בין אולגה לחדרה (צילום: שלומי גבאי )

המגרש של קבוצת מ.ס עדי גבעת אולגה נכנס השבוע לשזרוע חורף ולכן בקבוצה היו אמורים להעתיק את המשחק למגרש אחר. בתחילה טענו באולגה כי ישנו הסכם בין המועדונים, אך בחדרה טענו כי ההסכם בוטל מזמן. באולגה החלו בבדיקת מגרשים חלופיים.

באולגה ניסו את המגרשים של באקה אל גרבייה, אור עקיבא, פרדס חנה שכלל לא מאושרים לליגה א', ואף חשבו על מגרש הקופסא בנתניה אבל אף אחת מהאופציות לא התממשה. לבסוף עלתה אופציית המגרש בטוברוק אותו הציעו אנשי חדרה לאנשי אולגה אבל המאמן האולגאי טל בניה סירב בטענה כי לא מדובר במגרש קטן מידות.

הדרבי בין אולגה לחדרה
פשוט קטנוני. הדרבי בין אולגה לחדרה (צילום: שלומי גבאי)

לאחר שכל האפשרויות ירדו חזרו באולגה וניסו שוב את מזלם מול יו"ר חדרה יואב קובי אבל כאשר ראו כי קובי דבק בעמדתו, החליטו ראשי גבעת אולגה להעביר את המשחק למגרש בשכונת צור שלום בקרית ביאליק. בחדרה זעמו על העברת המשחק למגרש הרחוק ופנו להתאחדות לכדורגל במכתב חריף בו על פי התקנון אם הקבוצה המארחת רוצה לארח במקום אחר היא חייבת לעשות זאת במגרש של עד 30 ק"מ.

באולגה אמרו בזעם רב: "זה פשוט קטנוני מה שהם עושים. החלטנו להעביר את המשחק לצור שלום כי לצערנו בחדרה לא עומדים בחוזה. כשהמגרש שלהם היה בשזרוע הם קיבלו מאיתנו את המגרש שלנו וכעת הם עושים לנו בכוונה. זה לא מעליב אותי אלא מעליב אותם. אני לא יכול להבין אותם וחבל גרמו לכך שהמשחק ייערך מחוץ לחדרה".

מהפועל חדרה נמסר בתגובה: "אולגה היא הקבוצה היחידה בארץ שהחליטה להתחיל את השזרוע דווקא השבוע והסיבה העיקרית לכך זאת העובדה שעד עתה נהנתה אולגה מכספים שקיבלה מקבוצות שהשכירו את המגרש שלה בזמן ששלהם היה בשזרוע. מדוע אנחנו צריכים לוותר על הכנסה מובטחת בסיבוב של משחק הרבה יותר מסקרן ובמזג אוויר הרבה יותר נוח? תמוה שגבעת אולגה במשחקם הביתי בחרו באצטדיון בצור שלום. זה משפיל אותם קודם כל בעיניי האוהדים שעוד נשארו להם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות