fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל תוצאה פרט להפסד תשאיר את חדרה במרוץ לפלייאוף העליון"

אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

שבועיים לא פשוטים עברו על הפועל חדרה כאשר הקבוצה הפסידה שני משחקים ברציפות, לבני יהודה ולמכבי חיפה, בהם ספגה 7 שערים. בקבוצה יודעים כי אם הם רוצים להילחם על הפלייאוף העליון על הקבוצה לשפר את משחק ההגנה. המאמן ניסו אביטן עדיין לא החליט לגבי השיטה בה יפתח. בשל הרצון לא לספוג מתלבטים בצוות המקצועי בין שלושה בלמים לקו הגנה של ארבעה שחקנים.

הבשורה המעודדת מגיעה מעמדת השוער, שם חוזר אוסטין אגידה להרכב לאחר כחודש ימים. הבלם דויד מתיאוס עדיין לא כשיר ואילו המגן מקסים גרצ'קין חזר לכשירות מלאה אבל צפוי לשבת על ספסל המחליפים. בעמדת המגן השמאלי אביטן מתלבט בין יהב גורפינקל לבין עמית כהן. בקרב הבלמים נראה כי ויסאם רבאח וירין פרץ יפתחו ולצדם התלבטות בין יעקב אבבה לבין מנשה זלקה. אם חדרה תפתח עם ארבעה שחקני הגנה אז נייתן אודווה יפתח בחלק ההתקפי. אליאל פרץ יחזור להרכב ויפתח לצדם של ג'ורג' פוצ'יבה ועדן קארצב.

בחדרה אמרו לקראת המשחק: "כל תוצאה פרט להפסד תשאיר אותנו במירוץ על הפלייאוף העליון".

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיא לבאבידי, ירין פרץ, ויסאם רבאח, יעקב אבבה (נייתן אודווה), עדן קארצב, ג'ורג' פוציבה, אליאל פרץ, איילון אלמוג ולוסיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות