fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הקבוצה המאוחדת מתכוונת להפוך למועדון הגדול בארץ

בשבוע הבא תתקיים פגישה אצל ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, יחד עם ראשי המועצות האזוריות. בקרוב ינחתו בארץ שני שחקנים זרים מבלרוס לקבוצת הבוגרים
בן נצר
בן נצר צילום שלומי גבאי

ראשי המועצות האזוריות ועיריית חדרה רוצים להצעיד את מועדון הכדורעף המאוחד, "עירוני חדרה", לאחד המועדונים  הגדולים בארץ.  בשבוע הבא תתקיים פגישה אצל ראש עיריית חדרה, חיים אביטן ובהשתתפות ראש המועצה האזורית עמק חפר רן אידן, ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה, מנהלי מחלקות הספורט ברשויות והנהלת הקבוצה המשותפת על מנת לדון בהמשך שיתוף הפעולה גם בכדורעף הנשים, גברים ומחלקות הנוער.

בן נצר
ממשיך לאמן. יניב בר נצר (צילום: שלומי גבאי)

בימים אלו יצאה לדרך הקבוצה המאוחדת של המעפיל חדרה בכדורעף גברים. אחרי עונת איחוד ראשונה שהסתיימה בהצלחה, נבחרה הקבוצה כהפתעת הליגה כשסיימה את העונה במקום השלישי תוך שהיא מנצחת את כל הגדולות: כפר סבא, מטה אשר ופעמיים את הדאבליסטית מכבי ת"א.

מנהל הקבוצה, גדעון רוזנשטיין: "אין ספק כי הקבוצה המאוחדת עושה רק טוב לספורט האזורי בכלל ולכדורעף בפרט. שיתוף הפעולה של הרשויות (חדרה, עמק חפר, מנשה) הולך ומעמיק מה שמאפשר לצוות הניהולי והמקצועי לעסוק בספורט נטו ולמצות עד תום את הפוטנציאל הטמון בקבוצה.

"העונה הקודמת הייתה מוצלחת מעל למשוער ומעבר להישגים הגדולים בליגה מורגשת התעוררות וההתעניינות בכל הקשור לכדורעף הן בחדרה והן במועצות האזוריות עמק חפר ומנשה.השנה שודרגה במעט המערכת הניהולית, סגל הקבוצה התחזק, נוספו שחקני נוער והנהלת הקבוצה הביע את בטחונה כי הקבוצה תעניק לשוחרי הספורט והכדורעף באזור עונה טובה".

את הקבוצה ימשיך לאמן יניב בר נצר בעזרת מאמן הכושר משה פוקס. הגרעין המקומי של הסגל יכלול את: רביב שחר, רם מור, אמיתי ששון וקינן קופאץ. בימים הקרובים ינחתו בארץ שני שחקנים זרים מבלרוס ואליהם יצטרפו מספר שחקני נוער מקומיים ושחקן חיזוק נוסף שיצורף בהמשך.

משחקי הבית של הקבוצה יתקיימו השנה בעין שמר, עין החורש וחדרה לסירוגין.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות