fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: ניצחון חשוב לחדרה

אביחי בן דוד. החתמה מבטיחה (צילום: מכבי עירוני חדרה)

ניצחון גדול לעירוני חדרה בכדורסל, שגברה בביתה על מכבי פתח תקווה החזקה בתוצאה 70:76, באחד המשחקים הדרמטיים שנערכו העונה בליגה.

שתי הקבוצות נראו לחוצות בפתיחת המשחק, לעיני 200 צופים רעשניים באווירת פורים, כאשר פתח תקווה היו אלה שניצלו את הטעויות החדרתיות לפתיחת פער קטן מנקודות של מתן מרציאנו. לקראת סוף הרבע שחקני חדרה הצליחו להיכנס למשחק ועם שלשות של ליאור סידס הפכו ל-18:20 מקומי אחרי הרבע הראשון.

אביחי בן דוד. החתמה מבטיחה (צילום: מכבי עירוני חדרה)
אביחי בן דוד (צילום: מכבי עירוני חדרה)

חדרה המשיכו להוביל גם ברבע השני עם נקודות של אביחי בן דוד ועוד צמד שלשות, הפעם של יהונתן לזרי. גם בפתח תקווה הראו שהם יודעים לצלוף  והורידו את הפער ל-38:40 לזכות חדרה במחצית.

גם הרבע השלישי המשיך ללכת צמוד כשסל רודף סל ובסיומו שוויון 55. מרציאנו יחד עם גל שיף הצליחו להחזיר את פתח תקווה ליתרון בפתיחת הרבע הרביעי. דקות של הגנה מצוינת של שחקני חדרה, לצד קליעות עונשין מדויקות וזינוק אחד שלא ישכחו בחדרה של טום ולסנקו לכדור אבוד, החזירו את היתרון למארחים, ששמרו עליו עד הסיום. חגיגה מקומית והרבה אנרגיה להמשך המאבק בתחתית עבור חדרה עם 70:76 בסיום. בן דוד בלט בחדרה עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות