fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ג': תהיה קבוצה בגבעת אולגה?

חן וטורי (צילום: שלומי גבאי)

"אני לא אהיה בקבוצה שלא תהיה מסודרת ולא אהיה חלק ממה שהיה בשנים האחרונות בבית"ר חדרה". כך אמר השבוע חן וטורי, מי שהיה אמור להתמנות למאמן הקבוצה המאוחדת החדשה בליגה ג'.

במועדון מספרים על קושי רב בהקמת הקבוצה, שמגיע בעיקר מצידה של עיריית חדרה, שמתנגדת לחלוטין למהלך. בעירייה טענו בפני ראשי הקבוצה כי האיחוד שהתבצע במהלך העונה שעברה היה במטרה לקיים קבוצה אחת משמעותית שתילחם כבר העונה על מקום בליגה הלאומית.

מאידך, במועדון החדש סיפרו כי אין בכוונתם להפריע לקבוצה המאוחדת אלא להיפך – לנסות ולבנות קבוצה חדשה על בסיס שחקנים צעירים שלא ימצאו את עצמם בהפועל חדרה/גבעת אולגה.

גורם המקורב לקבוצה החדשה סיפר: "קצת לא ברור היחס של העירייה כלפינו. בסך הכל ביקשנו לקבל מגרש אימונים כאשר הודענו כי פחות עקרוני לנו באיזו שעה ובאיזה מגרש נתאמן. במקום שיעזרו לנו ונהפוך לקבוצת הבת שלהם, כי הרי בליגה הלאומית חלק גדול מהסגל של חדרה לא יוכל לשחק, רק עושים לנו קשיים".

וטורי עצמו התייחס לנושא: "כאשר קיבלתי הצעה לבוא ולאמן, אמרתי שיש לי קווים אדומים שזה אומר שיהיה לנו חדר הלבשה מסודר ומקום לציוד. אם לא יהיה את זה, לא אוכל להיות שם".

חן וטורי (צילום: שלומי גבאי)
חן וטורי (צילום: שלומי גבאי)

 

ראשי המועדון אמורים להיפגש עם גורמים שונים בעירייה ועד סוף השבוע תתקבל תשובה סופית בנושא. אגב, נראה כי אם אכן הפתיחה של המועדון המאוחד לא תתקיים, גם בית"ר חדרה ככל הנראה לא תוכל לשחק בליגה.

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "המדיניות המוצהרת של עיריית חדרה היא קבוצה ייצוגית אחת ומאוחדת המייצגת את העיר ושואפת להגיע לרמות הגבוהות. בנושא המגרשים, מצוקת המגרשים ידועה לכולם, וכחלק מפתרונה משקיעה העירייה על~פי מדיניות ראש העיר שני מיליון שקלים להקמת מגרש עם דשא סינטטי. לאחר שמגרש זה יוקם, לא תהא מניעה להעניק שעות פעילות להתארגנויות אחרות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות