fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש פער בין האופן שבו אני מצטיירת כלפי חוץ לבין מי שאני באמת"

מנהלת מרכז הצעירים בחדרה, הילה כהן-רפופורט, מדברת בגילוי לב על העבודה, השאיפות לעתיד והמשפחה שכוללת את בתה ובת זוגה
"אני אשת שטח ועשייה יותר מאשר דמות פוליטית". הילה רפופורט~כהן צילום: איילת קדם

"יש פער בין האופן שבו אני מצטיירת כלפי חוץ לבין מי שאני באמת. חושבים עלי שאני מרוחקת או מתנשאת, אבל אני ממש לא כזאת. האמת היא שלפעמים אני פשוט קצת מתביישת ואיני נפתחת מהר. אבל זאת רק הארשת הראשונית שלי ולמעשה יש לי יכולת בינאישית גבוהה. מעבר לזה, אני בהחלט בנאדם שונה. לא כמו כולם. אני כבר בת 36 ועדיין מאמינה בטוב ליבם של אנשים. לא חשדנית, לא רכלנית ולא מחפשת אף אחד. אני מאמינה שאם סומכים על אנשים, הם צומחים ונותנים את כל ליבם וככה אני משתדלת לנהל את המרכז שאני עומדת בראשו".

כך אומרת בגילוי לב מנהלת מרכז הצעירים בחדרה, הילה כהן-רפופורט, מזה שלוש שנים. המרכז פועל במסגרת העמותה לתרבות הפנאי ומתוקצב על ידי הקרן לפיתוח חדרה, ארגון הג'וינט, משרד הביטחון, משרד הקליטה וגופים נוספים.

המרכז, שמהווה חלק מתוכנית ארצית של הפעלת מרכזי צעירים בערים נוספות, כמו כפר סבא, באר שבע ועפולה, מספק הכשרה מקצועית ומסייע בתעסוקה ובלימודים ל-23,650 צעירים, בני 18 עד 35 תושבי העיר.

"אני אשת שטח ועשייה יותר מאשר דמות פוליטית". הילה רפופורט-כהן (צילום: איילת קדם)

זה התחיל בשני עובדים כהן-רפופורט החלה לנהל את המרכז כשהיו בו שני עובדים בלבד ולא היו שיתופי פעולה עם גורמים בקהילה המקומית והארצית, או תוכניות עסקיות להפעלתו. כיום יש בו עשרה עובדים ופעילויות רבות, כולן פרי יוזמתה.

היא בוגרת תואר ראשון בחינוך מטעם מכללת תל חי וסטודנטית לתואר שני במדיניות ציבורית מטעם אוניברסיטת תל אביב, והגיעה אל ניהול המרכז הגיעה אחרי קריירה ארוכת שנים בצופים, שהחלה בהיותה נערה בת 13.

מזל טוב לכלה ולכלה
היא יצאה מהארון בעקבות אהבה ראשונה. לפני חמש שנים נכנסה להריון באמצעות הזרעה וכיום חיה עם בת זוגה, שלי, לה נישאה לפני שנתיים במושב צור יצחק שליד כוכב יאיר.
"אני לא מסתירה את עובדת היותי חד מינית, ואם שואלים אותי אז אני בהחלט עונה", היא אומרת, "חלק מהאנשים נבוכים מזה, לאחרים נוח. כשאני עושה ערבי צוות לעובדים שלי, שחלקם מסורתיים, אני בהחלט מביאה את בת זוגי ועד היום לא קיבלתי שום ריקושטים. אני חושבת שאנשים מתייחסים אליך לפי מה שאת משדרת, ואני משתדלת להיות כנה עם עצמי ועם הסביבה".

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון חדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות