fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יריד מעברים

התכנסות במתנס בית אליעזר
התכנסות במתנס בית אליעזר

בשיתוף אגפי החינוך והרווחה התקיים יריד המציג את תוכניות ההמשך המוצעות לילדים עם צרכים מיוחדים העומדים לסיים את לימודיהם במערכת החינוך

בשיתוף אגפי החינוך והרווחה של עיריית חדרה, מת"י (מרכז תמיכה יישובי), המרכז למשפחה, והעמותה העירונית "פנאי העיר", התקיים יריד "מעברים" לילדים עם צרכים מיוחדים.

היריד, שהיה הראשון מסוגו בחדרה, התקיים במרכז הפנאי בבית אליעזר בהשתתפות תלמידים, הורים ואנשי מקצוע בתחומי חינוך וטיפול.

נציגי החינוך בכנס
נציגי החינוך בכנס

המפגש היה מיועד לבני 16 ומעלה מהחינוך המיוחד על כל גווניו, כולל שילוב יחידני, והוצגו בו  תוכניות המשך לתלמידים המסיימים בקרוב את מערכת החינוך המיוחד ולתלמידי החינוך המיוחד המשתלבים בחינוך הרגיל. הערב איפשר לתלמידים, הוריהם וצוותים חינוכיים וטיפוליים לקבל מידע עדכני על תוכניות בתחומים מגוונים, ביניהם גיוס לצבא ושירות משמעותי, שירות לאומי,  השכלה, דיור ועוד.

לדברי מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ, ההורים שמעו על המסגרות השונות, התרשמו והודו על הרעיון לקיים יריד המרכז את כל האפשרויות העומדות בפני ילדיהם.

עבור ילדים צעירים יותר ומשפחותיהם צפוי להתקיים מפגש "אמא יקרה לי" שיעסוק במערכות יחסים בין אימהות לילדיהם. המפגש יתקיים בהנחיית מאמנת הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ריקי יוגב, שתרצה על ההורה כמאמן, ועל האימון ככלי לשיפור התקשורת עם הילדים.

מפגש "אמא יקרה לי" יתקיים במרכז למשפחה, שירות משלים של אגף הרווחה למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. המרכז נועד לספק מענה למשפחות אשר להן ילד עם צרכים מיוחדים, במטרה לחזק את התא המשפחתי, סיוע במיצוי זכויות, הכוונה ומתן מידע רלוונטי, הגברת תחושת השייכות וקשר בין המשפחות. פעילות המרכז מבוססת על שותפות מלאה עם ההורים, בחשיבה, פיתוח רעיונות חדשים, באיתור צרכים ובהובלת מהלכים לשינוי מדיניות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות