fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב זיגדון מונה לתפקיד מנכ"ל עיריית חדרה

זיגדון, תושב כפר סבא בן 57, שירת בצה"ל כ-30 שנה והשתחרר בדרגת תא"ל. ראש העירייה: "מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר"
יעקב זיגדון (צילום: דוברות)
יעקב זיגדון (צילום: דוברות)
יעקב זיגדון (צילום: דוברות)
יעקב זיגדון (צילום: דוברות)

תא"ל במיל' יעקב זיגדון, תושב כפר סבא בן 57, נבחר לשמש כמנכ"ל הבא של עיריית חדרה. זיגדון ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים.

זיגדון, שירת בצה"ל כ-30 שנה, בין היתר נשא בשורת תפקידי פיקוד בחיל התותחנים, היה מפקד התותחנים בפיקוד צפון, ראש מטה פיקוד המרכז ומפקד פו"ם (המכללה הבין זרועית לפיקוד ומטה). מיד לאחר שחרורו התמנה לתפקיד סמנכ"ל השמה ומעסיקים בשירות התעסוקה הממונה על ניהול מערך ההשמה ב-72 לשכות שירות התעסוקה ומופקד על קשרי העבודה עם ציבור המעסיקים, תפקיד בו הוא משמש עד היום.

לזיגדון תואר שני במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בגיאוגרפיה עם התמחות בתכנון עירוני מהאוניברסיטה העברית. הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי ובית הספר לתותחנות בצבא ארה"ב.

יעקב זיגדון: "חדרה היא אחת הערים בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר בישראל, ואין לי ספק שתחת מנהיגותו של צביקה גנדלמן העיר תעבור תנופה אדירה של פיתוח הן בתשתיות, הן בבנייה והן ברבדים החברתיים. אני מאמין שביחד עם עובדי העירייה נוביל מהפכה בשירות לתושב, נגן על טוהר השלטון ועל חופש המידע ונוציא לדרך פרויקטים גדולים שישנו את פני העיר".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "יעקב זיגדון מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר ובפרט התמחות בקידום תעסוקה ובעשייה חברתית. היה לי חשוב שמנכ"ל העירייה החדש ינחיל ערכים של שירות טוב יותר לציבור, יגלה רגישות לצרכים החברתיים המגוונים בחדרה ויתמקד בפיתוח וקידום העיר. את כל הצרכים הללו מצאנו אצל מועמד אחד ואני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקיד החדש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות