fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל בניה מונה למאמן אולגה

טל בניה העביר כבר שלושה אימונים וחתם עד לסוף העונה. במעמד החתימה הבהיר כי הוא מעוניין בשחקני רכש שיחזקו את הקבוצה
טל בניה
טל בניה (צילום: שלומי גבאי)

 טל בניה מונה למ.ס עדי גבעת אולגה, במקומו של המאמן היוצא, שרון זהביאן שפוטר בשבוע שעבר. ביום רביעי שעבר נפגשו ראשי אולגה עם בניה וסיכמו איתו חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בניה אימן בעונה שעברה בהצלחה את מכבי דליית אלכרמל.

טל בניה
רוצה תקציב לשחקנים טובים. טל בניה (צילום: שלומי גבאי)

בתחילת העונה לא מצא בניה קבוצה לעצמו עד אשר הגיעה ההצעה של אולגה. בניה העביר בקבוצה שלושה אימונים עד למשחק מול עפולה  ועוד שני אימונים עד למשחק מול הפועל כפר קנא. יצויין כי כבר במעמד החתימה הסביר בניה כי הוא מעוניין במספר שחקני רכש שיחזקו את הקבוצה. החלוץ אסי גומה הפסיק את אימוניו המלאים בשלב זה וממשיך רק לרוץ מסביב למגרש. גומה כבר משחק מתחילת העונה עם מתיחה ברצועה ורק לאחר הטיפול במהלך השבוע יתברר אם יצטרך לעבור ניתוח.השבוע גם שוחרר מהקבוצה הקשר לירון מוסבט שעבר להפועל יוקנעם מליגה ג'.

בניה אמר השבוע: "אני שמח להצטרף לגבעת אולגה. יש כאן קבוצה של חבריה צעירים ורעבים עם רצון ללמוד. המטרה שלנו בשלב הראשון להיחלץ מהמקום בו אנחנו נמצאים ואני בטוח שאנחנו מסוגלים לצאת ממנו. בחודש הקרוב נלמד את הקבוצה ואז נחליט איך נצטרך להתחזק גם מקצועית וגם תקציבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות