fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: הוארך מעצרו של החשוד בעבירות מין בילדה בת החמש

החשד: בת החמש הוצאה בכוח מהבית על ידי מכר של המשפחה שתכנן לבצע בה מעשים מגונים
בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה
בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה (צילום: שלומי גבאי)

עדכון (15:56) בית המשפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד בחטיפת הילדה, בת החמש הבוקר מביתה בפרדס חנה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב בשעה 12:30.
מפרטי המקרה עולה כי האלמוני, שמוכר למשטרה מתחום עבירות המין פרץ לבית בשעת בוקר מוקדמת, גנב רכוש ואף שלף את הילדה ממיטתה מתוך כוונה לבצע בה מעשים מגונים.  החשוד, מכיר את המשפחה. על פי המידע היה אובססיבי עד מאד כלפי משפחתה. החשוד, מכחיש כל קשר לאירוע או לחטיפה וטען בדיון כי שהה באותה העת בעבודה והוא מחזיק באליבי.  השופט הורה למשטרה להשלים את פעולות החקירה. השופט משה גינות הוציא צו איסור פרסום על שמו של החשוד, או כל פרט מזהה אחר. 

ילדה בת 5 נחטפה הלילה מביתה בפרדס חנה. החשוד בחטיפה, תושב פרדס חנה, בן 24, מוכר למשטרה, ולדברי מקורבים למשפחת הילדה, הוא מוכר לתושבי הסביבה עם עבר פלילי. המקורבים מסרו כי האיש פרץ בלילה דרך חלון לבית המשפחה של הילדה והוציא אותה מהבית בחשאי. הילדה נמצאה על ידי עובר אורח בחצר בית הכנסת בשעות הבוקר המוקדמות. לדברי מקורבים נראה כי החוטף השאיר אותה בחצר בית הכנסת לבדה לפני כן ונמלט. האזרח שמצא אותה בבוקר הביא אותה לביתה.

 שוטרי תחנת חדרה עיכבו חשוד שנחקר הבוקר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בחדרה, הארכת המעצר מתנהלת כעת. החשד כי מדובר בעבריין מין מוכר למשטרה. 

 

 

בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה
בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה (צילום: שלומי גבאי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות