fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים אביטן: רץ בפעם הרביעית

אביטן, בן 58, נשוי, אב לארבעה וסב לשבעה, מכהן בתפקיד ראש עיריית חדרה זה שמונה וחצי שנים
חיים אביטן
ביושר ובנחישות. אביטן (צילום: יח"צ)
חיים אביטן
חיים אביטן (צילום: יח"צ)

סיעה: ליכוד

מי: חיים אביטן, ראש רשימת מפלגת הליכוד בעיר, בן 58, מתמודד זו הפעם הרביעית למועצת העיר ומכהן בתפקיד ראש עיריית חדרה זה שמונה וחצי שנים. נשוי לאורלי, מזכירה במקצועה, אב לארבעה וסב לשבעה נכדים. בעבר עבד כמנהל מחלקת תיקונים והתקנות של בזק. אביטן הוא בוגר תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית, עם התמחות בשלטון מקומי.

מה: אביטן שואף ופועל להפוך את חדרה לעיר תיירותית עם סביבה ירוקה ורמת איכות חיים גבוהה. בנוסף הוא פועל להפיכתה לעיר חינוך תוך השקעת משאבים משמעותיים בתחום זה. כמו כן מתעתדת הרשימה ליצור 5000 מקומות תעסוקה בשטח שבו הייתה בעבר מעברת אגרובנק, במסגרת המתחם שייבנה בשנה הבאה. כמו כן מקדם אביטן את פיתוח רצועת חוף שבה ייבנו טיילת ומלון שייצרו אף הם מקומות עבודה נוספים. אביטן אומר כי אין ספק שחדרה נמצאת בעיצומה של מהפכה שתהפוך אותה לעיר המובילה בישראל בהתפתחותה בעשור הקרוב. העיר עומדת בפתחה של תנופת בנייה מאסיבית שתוציא לפועל תכניות לבניית כ-18 אלף יחידות דיור. מטרתו של אביטן היא הפיכת חדרה ללב הפועם החדש של מדינת ישראל, כראוי לעיר השוכנת במרכז הארץ ולה עתודות קרקע רבות ואופי ייחודי. כדי לעמוד ביעדים אלו ולשמור על אופייה של העיר וייחודה, הוא פועל בשני מישורים מקבילים, התומכים זה בזה ומזינים זה את זה: פיתוח ובנייה וחינוך וחברה. חדרה הצטרפה לרשימת הערים הבודדות בישראל שיש להן תכנית מתאר המכוונת את צמיחת העיר ופיתוחה, תוך שמירה קפדנית על ערכי הסביבה ועל ייחודה של העיר עם "טבע משלה". תוכנית המתאר כוללת גם בנייה למגורים של בתים צמודי קרקע, בנייני מגורים ומגדלים וגם הרחבה ופיתוח של הבנייה למסחר ולתעשיית היי-טק. כל זאת תוך שמירה על היחס הנכון בין בנייה למגורים, לתעשייה, למסחר, למלונאות ולמשרדים ומתוך הבנה כי המנוף לצמיחה טמון בשילוב בין כל אלו. אביטן מוסיף כי מערכת החינוך בחדרה זכתה בפרס החינוך הארצי בזכות היותה מודל לשילוב בין אוכלוסיות, עדות ותפיסות עולם, מרכזי התרבות והספורט בעיר הולכים ומתרבים. תושבי העיר נהנים משפע מופעים, תערוכות, קונצרטים ואירועי תרבות, חוגים והרצאות במטרה להעשיר את שעות הפנאי ולחזק את מרקם החיים התרבותיים. באמצעות אגף ההנדסה והתשתיות האחראי לביצוע התשתיות בפרויקטים רבים ברחבי העיר, הוקצו תקציבים רבים ומשמעותיים לפיתוח העיר, בהם להיכל הספורט, חיבור לכביש 2, חיבור לכביש 9, מתחם יער חדרה (אגרובנק) ובנייה ושדרוג מבני ציבור ובתי ספר. בנוסף, כ-1000 דונם צפויים להתווסף לאזור התעשייה הקיים ובהם שטחי תעשייה, אחסנה, מסחר, בילוי ופנאי. התוכנית כוללת גם את המשך פיתוח נחל חדרה. בתחום התיירות קיימת תוכנית להקמת הריביירה הישראלית ובה 1400 חדרי מלון, טיילת וחוף ים. אביטן מצהיר כי ימשיך את ההשקעה והמהפכות בתחום החינוך, נדל"ן, תעשיות, טבע וסביבה, מיחזור ושדרוג הכבישים והרחובות.

למה דווקא אני: "אני ראש העיר הכי טוב שהיה לחדרה ויש לי ניסיון, קבלות וחזון. בשמונה השנים בהן כיהנתי כראש עיר, עשיתי מהפכה בכל התחומים, אין תחום שלא נגעתי בו. יש לי יכולת אישית מוכחת בעבודתי מול משרדי ממשלה וזה תורם לקידומה ופיתוחה של העיר. בקדנציה הבאה שלי, כשאבחר, אני רוצה להביא לעיר משקיעים גדולים שימשיכו לפתח אותה כפי שהיה בשנה האחרונה. עובדות העשייה שלי, מדברות בעד עצמן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות