fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רב חשוד בתקיפת עובדי עירייה

רב וארבעה מאנשיו נעצרו אתמול (שני) על ידי משטרת חדרה בחשד כי גרמו נזק למבנה בשכונת בית אליעזר שהוסב לבית ספר לבנות. החבורה חשודה כי תקפה את מנכ"ל עיריית חדרה איקי צור. עיריית חדרה והרב מתדיינים בבית משפט מי רשאי להחזיק בנכס
המבנה בבית אליעזר
המבנה בבית אליעזר (צילום חיים טובול)

רב וארבעה מאנשיו נעצרו ביום אתמול (שני) על ידי משטרת חדרה בחשד כי גרמו  נזק למבנה בשכונת בית אליעזר.  בעבר  פעלה במקום פנימיית נתיב האור והמבנה הוסב לבית ספר "בית יעקב" עבור 300 תלמידות מחדרה ואף שופץ לקראת שנת הלימודים.

 ביום שני, בבוקר  עם פתיחת שנת הלימודים הוזעקו ניידות של השיטור העירוני  לבית הספר.  לדברי סגן מפקד תחנת חדרה גילי אלחדד,  נשברו ארבעה חלונות, השחיתו את סמלו של בית הספר, גרמו נזק לארון החשמל ואף תקפו את מנכ"ל העירייה איקי צור ואת הפקחים שנכחו במקום.

אלחדד: "הארבעה נעצרו ככל הנראה יוגש נגדם כתב אישום והמותקפים הגישו תלונות במשטרה". המנכ"ל  איקי צור הוסיף: "  היו בעיקר דחיפות וקללות, לא מעבר לזה. ברוך השם הכול נגמר יחסית בשלום".

לפני כשנה גילתה  עיריית חדרה, כי הרב ותלמידי ישיבה  נוספים למדו  במבנה הסגור, ובתגובה  פינו אותו מתכולתו  והציבו  מאבטח במקום.  במקביל, פנו הצדדים לבית משפט השלום בעיר וטרם נערך דיון בנושא.

מעיריית חדרה נמסר:  החבורה ניסתה למנוע כניסת התלמידות למקום בכוח הזרוע תוך גרימת נזקים למבנה ולחשמל ואף השחיתו את שלט בית הספר. בגין התפרעות זו, שבמהלכה נפגעו מספר עובדי עירייה, הוגשה תלונה למשטרה ונפתחה חקירה בעניין. חשוב להדגיש כי העירייה שיפצה את המבנה הצפוני שהיה נטוש מאדם ועמדה לשכן בפנים 300 בנות חדרה, תלמידות המוסד בית יעקב, אשר אין להן מקום הולם ללימודים.

בא כוחו של הרב, עורך הדין אלעד הלוי, מסר בתגובה: "הנכס בחזקת העמותה, נבנה עבורה לפני 20 שנה והוקצה לה כדין. העירייה  הגישה תביעה לפינוי, ניצלה את החופש הגדול והשתלטה על הנכס".

המבנה בבית אליעזר
למי שייך המבנה? המבנה בבית אליעזר (צילום: חיים טובול)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות