fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: פקח הבחין בתינוקת משוטטת לבדה בעיר

ערנותו של פקח בעיריית חדרה, שאדי עבדאללה, מנעה אסון כבד לאחר שביום ראשון האחרון, הוא הבחין בתינוקת כבת שנתיים משוטטת לבדה במרכז העיר.
תינוקת אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה
תינוקת אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

ערנותו של פקח בעיריית חדרה, שאדי עבדאללה, מנעה אסון כבד לאחר שביום ראשון בשעות אחר הצהריים, הוא הבחין בתינוקת כבת שנתיים משוטטת לבדה במרכז העיר. התינוקת חצתה כביש בצומת הרחובות הרברט סמואל הגיבורים ונפלה תוך כדי הליכה על הכביש.

עבדאללה רץ לעברה, הרימה על הידיים והלקח אותה למדרכה. שם הוא דיווח לממונה עליו, שולי לוי, מנהל אגף אכיפה וביטחון בעירייה, שהורה לו לעמוד במקום ויצא לעברו על מנת לפגוש אותו עם הילדה. כעבור מספר דקות עברה במקום אישה מבוגרת, ששאלה את עבדאללה מה הילדה עושה איתו. לשאלתו מי היא השיבה האישה "אני הסבתא של הילדה". עבדאללה סיפר לסבתא המודאגת שהילדה ככל הנראה הלכה לאיבוד ונפלה במעבר חצייה בעת שחצתה את הכביש.

הסבתא המבוהלת שנחרדה לשמוע את הפרטים, התקשרה לבתה, אמה של הילדה, וקראה לה לבוא לקח את הילדה. הפקח שאדי עבדאללה יחד עם מנהלו שולי לוי, המתינו במקום והילדה הוחזרה לאמה בריאה ושלמה, לא לפני שננזפה על ידי לוי שהבהיר לה כי במידה והמקרה יקרה פעם נוספת, תוגש כנגדה תלונה במשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות