fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נעצר חשוד בביצוע מעשה מגונה

צעיר שביצע מעשה מגונה בנערה, נתפס על-ידי צוות של השיטור העירוני. החשוד נעצר, הודה ושחזר את המעשה
ניידת של שיטור עירוני (צילום: עיריית חדרה)

צוות של השיטור העירוני בחדרה תפס בשבוע שעבר חשוד בביצוע מעשה מגונה בנערה בשכונת גבעת אולגה, בעקבות דיווח על צעיר שביצע מעשה מגונה בנערה בת 17, שזעקה לעזרה. חבר של הנערה אשר עבר במקרה ושמע את זעקותיה, השליך אבן על הצעיר ופגע בגבו. בעקבות כך חדל החשוד ממעשיו ונמלט מהמקום.

הנערה, מלווה באמה, הגיעה לתחנת חדרה והגישה תלונה נגד הצעיר, ובמקביל החלו צוותי השיטור העירוני עם כוחות משטרה נוספים לבצע סריקות אך לא הצליחו לאתרו. לאחר כ-3 שעות התקבל דיווח מאמה של הנערה, כי היא נמצאת בקשר עין עם החשוד.

צוותי השיטור העירוני הגיעו במהירות למקום ציינה האם, אשר כל אותה עת הייתה על קו הטלפון עם אחד השוטרים של היחידה. האם עדכנה בכל רגע נתון איפה היא נמצאת ותודרכה על-ידי השוטר כיצד לשמור על קשר עין מבלי להתקרב לחשוד.

המטריד נתפס. ניידת של שיטור עירוני חדרה (צילום: עיריית חדרה)
המטריד נתפס. ניידת של שיטור עירוני חדרה (צילום: עיריית חדרה)

תוך כדי נסיעה למקום עדכן השוטר את כל הניידות על המיקום, וכך הגיעה למקום ניידת של השיטור העירוני, ובה השוטרים אלירן בן ז'ינו ואבי גואטה. מיד לאחר מכן הגיעה ניידת נוספת של השיטור העירוני, ובה ראש צוות פקחים נטשה פרי והשוטר דימה ספקטור, וכן הגיעו צוותים נוספים של תחנת משטרת חדרה.

הצוותים הבחינו באם ובנערה אשר הצביעה להם על החשוד. השוטרים תפסו אותו והוא הובל לתחנת המשטרה, שם הודה ושחזר את האירוע. יחידת השיטור העירוני חדרה הוקמה ככוח ייעודי המשלב כוח פיקוח ואכיפה עירוני המוביל את מדיניות ראש העירייה צביקה גנדלמן, ביחד עם שוטרים ממשטרת חדרה. הכוח המשולב של שוטרים ופקחים פועל למניעת אירועי אלימות, בריונות, ונדליזם והתנהגות אנטי-חברתית ברחבי העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות