fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מתכוננים לעדלאידע הגדולה מכולן

מספר שיא של יותר ל-1600 צועדים ויותר מ-40 מוסדות וארגונים יצעדו בעדלאידע העשירית של חדרה, ביום שישי הבא. רחוב הנשיא ייסגר לתנועה
עדלאידע קודמת בחדרה (צילום: דוברות עיריית חדרה)
עדלאידע קודמת בחדרה (צילום: דוברות עיריית חדרה)

ראש העירייה צביקה גנדלמן מזמין את תושבי העיר והסביבה לחגיגת הפורימית הגדולה באזור, העדלאידע ה-10 של חדרה אשר תתקיים השנה בסימן מיתוג העיר כ'עיר עם אנרגיה'. האירוע יתקיים ביום שישי, 13 במרץ, החל מהשעה 11:00 בבוקר. התהלוכה תעבור ברחוב הנשיא, מרחוב תרנ"א עד רחוב הלל יפה. השנה צפויים להשתתף מספר שיא של מיצגים, גופים וצועדים: מעל ל-1600 צועדים ויותר מ-40 גופים, מוסדות חינוך וארגונים ישתתפו בתהלוכה לצד מיצגי ענק. בשונה מערים אחרות, בחדרה כל המיצגים הם פרי יצירתם של תלמידי העיר ביחד המורים לאמנות ומנים מלווים.

עדלאידע קודמת בחדרה (צילום: דוברות עיריית חדרה)
עדלאידע קודמת בחדרה (צילום: דוברות עיריית חדרה)

בעירייה משערים כי מניסיון של שנים קודמות, הצפי הוא לקהל של כ-30 אלף איש שיגיע מכל האזור כדי לצפות בתהלוכה הפורימית. בגמר תהלוכת העדלאידע יתקיימו הפעלות של על"ה לאורך רחוב רוטשילד, עם ליצנים, הפתעות והרבה שמחה. את התהלוכה יובילו ראש העיר צביקה גנדלמן וחברי מועצת העיר, ואחריהם כל יתר המשתתפים: בית ספר אחד העם עם מיצג "אנרגיה סולארית"; בית ספר ארלוזורוב עם המיצג "אנרגיית הרוח", אילן רמון עם המיצג "אנרגיה אופטימית",  גבעול עם המיצג "אנרגיה מתוקה",  בית הספר הדמוקרטי עם המיצג "עושים רוח", הגורן עם המיצג "פצצת אנרגיה צהובה",  השחף עם "אנרגיה עם מעוף",  חופים עם "כדור פורח",  בית ספר יבנה  עם המיצג "אנרגיית הגוף"ועוד שאר בתי הספר.

ועד ההורים העירוני יופיע עם המיצג "אנרגיה מכנית", מתנ"ס רעים עם המיצג "אנרגיה אקוסטית",  מתנ"ס בית אליעזר עם "אנרגיה בתנועה",  מתנ"ס גני אלון עם המיצג "אנרגיה אנושית",  מתנ"ס בית הראשונים עם "חטיפי אנרגיה". עוד ישתתפו: מתנ"ס גבעת אולגה, הספרייה העירונית עם המיצג "שבשבות רוח", מי חדרה עם המיצג "עצמת המים", סטודיו טובית פרנקל, ילדודס, להרת צעירי חדרה,  סטודיו אוראל,  סטודיו ענת,  קניון לב חדרה,  תנועות נוער,  המועדון הימי,  עמותת "נירים" ועוד. רחוב הנשיא ייסגר לתנועת כלי רכב כבר משעות הבוקר המוקדמות ולא תתאפשר כניסת מכוניות. יצוין כי מתחם העדלאידע יונגש לאנשים בעלי מוגבלויות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות