fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מרכז מסחרי ייפתח בהשקעה של 65 מיליון שקלים

מרכז פאואר סנטר נמצא בשלבי בנייה אחרונים באזור התעשייה הדרומי. רשת אושר תתח סניף שישתרע על פני 5500 מ"ר
A CENTER בחדרה (הדמיה: יח"צ)
A CENTER בחדרה (הדמיה: יח"צ)

 

A CENTER בחדרה (הדמיה: יח"צ)
A CENTER בחדרה (הדמיה: יח"צ)

חברת הבנייה עמרם אברהם מדווחת כי בנייתו של ה-A-CENTER, פאואר סנטר הנבנה באזור התעשייה הדרומי של חדרה, נמצאת בישורת האחרונה. המתחם מוקם על שטח של 13 דונם בהשקעה של כ- 65 מיליון שקלים. הבניין נמצא כעת בעבודות גמר, ואכלוסו יחל בפברואר 2015.

רשת הסופרמרקטים אושר עד תפתח במקום סניף שישתרע על פני כ-5500 מ"ר. 800 המ"ר שנותרו יאכלסו רשתות קמעונאיות נוספות, כמה מהן במו"מ מתקדם. בימים אלו החל שלב ב' לשיווק המשרדים ושטחי המסחר בקומות העליונות, והחברה נמצאת במו"מ עם מספר מכוני כושר מובילים להשכרת שטח של 2,400 מ"ר.

מעל לקומת המסחר נמצאות שלוש קומות למשרדים ומסחר בשטח של 7,500 מ"ר לתעשייה עתירת ידע (הייטק וביוטק), בילוי, פנאי ושירותים. המתחם יכלול גם כ- 400 מקומות חנייה בחניון תחתון ובחניון עליון.

לדברי אלון עמרם, מנכ"ל עמרם אברהם: "מדובר באחד ממרכזי המסחר והעסקים הגדולים בשרון הצפוני, אשר נבנה כקונספט חדשני שישרת את אלפי תושבי חדרה והיישובים באזור שיגיעו לעבוד, לבלות ולקנות. המרכז נבנה על מנת לייצר מקומות עבודה חדשים ,תרבות בילוי וקניות כמו בכל עיר מתקדמת, עם משרדים ברמת בנייה וגימור שרואים רק במרכזי ערים גדולות. אזור התעשייה חדרה עומד בימים אלה לעבור מתיחת פנים מסיבית, כולל פתרונות נגישות שיהפכו אותו לאבן שואבת לתושבי האזור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות