fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: חשד לזיוף הודעות הקוראות להסרת התמיכה באביטן

הודעה מפוברקת שנשלחה בשמו של ויקטור נחום, מנהל מטה הבחירות של חיים אביטן קראה לתמוך בחדוה יחזקאלי. תלונה הוגשה במשטרה
ויקטור נחום
ויקטור נחום (צילום: איילת קדם)
ויקטור נחום
לא פעם ראשונה. ויקטור נחום (צילום: איילת קדם)

בשעה תשע וחצי בבוקר היום, יום הבחירות,  נשלחה הודעה בשם עוזרו של ראש העירייה חיים אביטן  ויושב ראש המטה שלו ויקטור נחום: "היום גיליתי שזה טעות להצביע לחיים, מצדי תצביעו לחדוה", נכתב בה. תלונה הוגשה במשטרה. ההודעה נשלחה, לדבריו של נחום, באמצעות אפליקציה מיוחדת. המאפשרת משלוח הודעות טלפוניות מכל מספר טלפון שהוא, כאשר המספר שממנו נשלחה יכול להיות לפי בחירתו של השולח.

נחום: "בשעות הבוקר טלפנו אלי המון אנשים ואמרו 'מה זה הדבר הזה'. קיבלתי מליון טלפונים ובהתחלה לא הבנתי במה מדובר, עד שראיתי את ההודעה. שלחתי סמסים לרשימת אנשי הקשר שלי בנייד וכתבתי שזה שקר וכזב, שמנסים להשפיע על תוצאות הבחירות שלא בצורה דמוקרטית. העניין הגיע לרמות כאלה, שזה ממש מעורר גועל. אז אני את שלי עושה ומגיש תלונה במשטרה".

לדבריו, אין זו הפעם הראשונה בה מנסים להכפיש אותו באופן כזה או אחר. "כבר ניסו להכפיש אותי בחוברת שהוציאו לפני מספר שבועות גורמים עלומים", הוא אומר, "אני לא מתרגש מזה. אני נמצא בתפקידי החל משנת 2005 ועושה את עבודתי. בימים אלה אני מנהל את מטה הבחירות של אביטן ובמסגור. אז במסגרת עבודתי כל הקלפיות על הראש שלי ותמיד יש בעיות שצריך לפתור. ובמקום זה, אני מתעסק עכשיו עם שטויות".

ממשטרת חדרה נמסר כי הוגשה תלונה במשטרה והעניין בבדיקה, עדיין אין חשודים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות