fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: ועדה מטעם העירייה בודקת את טענות הסוחרים

הוועדה, בראשות האדריכל דני גולדנברג, כולל ראשי הסוחרים, גלעד פליישקר ובועז לוי, עברו בין העסקים שהגישו בקשה חריגה להתחשב בהם, ובחנו שוב את השטח בכל חנות וחנות. לוי: "אם זה ימשיך כך כולם ינצחו"
הפגנת הסוחרים בעיריית חדרה
הפגנת הסוחרים בעיריית חדרה (צילום: אסי קוטין)

כתבתו של אסף בכור

הפגנת הסוחרים בעיריית חדרה
הפגנת הסוחרים בעיריית חדרה (צילום: אסף בכור)

אחרי ההפגנה שנעכרה בשבוע שעבר מחוץ לעיריית חדרה, החלה השבוע את עבודתה ועדה מיוחדת שהקימה עיריית חדרה לבדיקת טענות הסוחרים בעיר. אנשי הוועדה, בראשות האדריכל דני גולדנברג, כולל את ראשי הסוחרים, גלעד פליישקר ובועז לוי, עברו בין העסקים שהגישו בקשה חריגה להתחשב בהם, ובחנו שוב את השטח בכל חנות וחנות. אנשי הוועדה הסבירו שוב לסוחרים עד איזה גבול הם יכולים לבוא לקראת ומה לא בא בחשבון. הוועדה אמורה להעביר מיד לאחר חג השבועות את המלצותיה לראש העיר, צביקה גנדלמן, והוא יצטרך לקבל את ההחלטה האם לשנות את הסטטוס הקיים או להשאירו בעינו.

בועז לוי: "הרושם שלנו הוא שהאנשים מאוד רציניים ושיש נכונות ללכת לקראתנו. בסופו של דבר הדרישות שלנו הגיוניות. נחכה להמלצות של הוועדה וכמובן בעיקר לראות מה יעשה ראש העיר עם ההמלצות הללו. בינתיים הכל עובד לפי ההבטחות שניתנו לנו. אם זה ימשיך ככה, כולם ינצחו. אם נראה שבסופו של דבר הכל היה למראית עין ושום דבר לא ישתנה, נחזור להיאבק ונמשיך בדיוק מאיפה שעצרנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות