fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: ונדליזם בגני השעשועים החדשים

שני גני משחקים חדשים רק נחנכו השבוע בשכונת פארק בעיר, וכבר הם הושחתו ומולאו בכתובות גרפיטי בוטות. "אין ספק שאדם בוגר ולא ילד עשה זאת" טוענים בעירייה
מושחתים. המתקנים בגן שעשועים חדש בחדרה . צילום באדיבות עירית חדרה

 ביום ראשון השבוע נחנכו שני גני שעשועים בשכונת הפארק בחדרה אולם במקום לשמוח על המרחבים החדשים שצפויים להביא הנאות לילדים, ציפתה הפתעה לא נעימה לבאים למקום. כשהגיעו למקום בכירי העירייה, החברה הכלכלית ותושבים רבים, הם נדהמו לגלות כי אלמונים השחיתו את המתקנים החדשים. על המתקנים החדשים רוססו כתובות גרפיטי קללות שונות ומשונות, מה שחייב פעולת ניקיון נרחבת כדי להחזיר את המצב לקדמותו.

חבר המועצה שי ברכה שהגיע למקום עם ראש העירייה, צביקה גנדלמן, ציין : "אין לי ספק שפעולה זו נעשתה על ידי אדם בוגר ולא ילדים.  אין לי גם ספק שפעולה זו נועדה להעכיר את אווירת הטקס, שכן רק אתמול הכל היה בסדר!".

מושחתים. המתקנים בגן שעשועים חדש בחדרה . צילום באדיבות עירית חדרה

ראש העירייה צביקה גנדלמן שנדהם לראות את חומרת המעשים: "חבל שכך נוהגים אנשים מבוגרים אבל החברה הכלכלית תפעל לתיקון כל הנזקים ולהשמשת הגנים לטובת הילדים. אנחנו לא נרתע ונמשיך להשקיע ברחבי העיר". ביום שני, בשעות הבוקר, הגיש מנכ"ל החברה הכלכלית, עופר מלכה, תלונה במשטרה על פגיעה ברכוש ציבורי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות