fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: התקבל היתר בנייה לסינמה סיטי

ראש העירייה צביקה גנדלמן, נתן את ההיתר לבניית המתחם, שיכלול עשרה בתי קולנוע, אולם תיאטרון גדול, עשרות מסעדות ובתי קפה ויצור מקומות עבודה למאות מתושבי העיר
סינמה סיטי (הדמיה: פלג אדריכלים)
סינמה סיטי (הדמיה: פלג אדריכלים)

לאחר שחתם על היתר הבנייה לפרויקט סינמה סיטי העניק ראש העיר צביקה גנדלמן את ההיתר לבעלים ליאון אדרי ויעקב כהן. "עיריית חדרה השלימה את חלקה בהבאת הפרויקט לעיר. אני מאמין שהיזמים יפעלו במהירות להקמת המתחם שחשיבותו בקידום תרבות הפנאי בחדרה" אמר גנדלמן. חבר המועצה שי ברכה, הממונה על תיק תעשיות ועסקים בעירייה, סייע לקבלת ההיתר באמצעות פתיחת חסמים בין היזמים לצוות המקצועי בעירייה. לדברי ברכה, "מבחינתי זו הייתה משימה מספר 1 מאז שנכנסתי לתפקיד כחבר הנהלת העיר. כעירייה הכנו את הקרקע ונתנו את כל האישורים. עכשיו הכל בידי בעלי מתחם מיקס והסינמה סיטי".

חברת ניו ליניאו סינימה, יזמית מתחמי סינמה סיטי בארץ ובעולם, מוחזקת בחלקים שווים על ידי האחים לאון ומשה אדרי, יעקב כהן, חברת מטרופולין וקרן שמרוק. החברה תקים את המתחם כתוספת קומה עליונה במתחם מיקס שהקימה חברת פוליגון. מתחם מיקס הוקם בחדרה במהלך 2011 כמרכז מסחרי דו קומתי בשטח בנוי של כ-22 אלף מ"ר כולל גגונים וקירוי מעל הכניסה הראשית, כ-17 אלף מ"ר שטח עיקרי עם חניון עילי ונגישות פתוחה לשטחי המסחר מהחניון.

סינמה סיטי חדרה יכלול מתחם בתי הקולנוע ומתחם מסחר, ובסך הכל 5,600 מ"ר. מתחם הבילויים והתרבות סינמה סיטי יכלול 10 בתי קולנוע, אולם תיאטרון עם 550 מקומות, הצגות, מופעי מוסיקה, קתדרה להשכלה, מסעדות, בתי קפה ועוד. המתחם יכיל קומפלקס מסעדות ובתי קפה של הרשתות המובילות הפועלות במתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ. צפוי כי המתחם, יספק גם מאות מקומות תעסוקה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות