fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: העירייה מגבירה את האכיפה על עבירות חנייה

מתוגברת האכיפה על עבירות חנייה, וכן נגד עבירות על חוקי עזר נוספים
מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)
יעקב זיגדון (צילום: דוברות)
כל חוקי העזר יאכפו. יעקב זיגדון (צילום: דוברות)

במטרה ליעל ולשפר את הסדר הציבורי הנחה מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון להגביר את האכיפה ברחבי העיר נגד העוברים על חוקי העזר העירוניים. בשלב ראשון תתמקד האכיפה בעבירות חנייה, תוך פריסת צוותי הפיקוח בכל אזורי העיר ובכל שעות היממה. כדי לאפשר לתושבים להסתגל לאכיפה המוגברת הוחלט כי בשלב ראשון תתבצע האכיפה בעיקר על עבירות בוטות, ורק בהמשך תוחמר האכיפה גם נגד עבירות חנייה אחרות.

במסגרת זו ננקטת מדיניות יד קשה, כולל מתן דוחות, נגד העבירות הבוטות הכוללות חנייה כפולה, חנייה על מדרכה, חנייה במקומות השמורים לנכים וכדומה. מנהל אגף התפעול בעירייה גבי אברג'ל מדגיש שהאכיפה מתבצעת בכל חלקי העיר, במרכז, בשכונות, באזורי התעשייה, על מנת שנהגים יחנו על-פי חוק תוך התחשבות בנהגים ובתושבים אחרים. עוד מבהירים בעירייה כי לרשות הציבור עומדים אמצעים רבים המאפשרים חנייה מסודרת ועל-פי חוק, כולל תווי חנייה, מדחנים, תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי, וכן חניונים ומגרשים בכל רחבי העיר. בנוסף לפעילות האכיפה השוטפת יתבצעו גם מבצעי אכיפה מתוגברים באזורי העיר וזאת על מנת להטמיע את הנחיצות של שמירת הסדר הציבורי.

לדברי מנכ"ל העירייה, מעגל האכיפה בחדרה צפוי להתרחב ובשלב הבא תוגבר האכיפה גם נגד העוברים על חוקי עזר אחרים בעיר. בין היתר נערכת העירייה לתגבר את האכיפה בנושאי השלכת פסולת ברשות רבים, הוצאת אשפה וגזם שלא בימי הפינוי, פרסומי שלטים ללא היתר, וכן נגד בעלי כלבים שאינם אוספים את הצרכים שכלביהם הותירו ברחובות העיר. כזכור, המנכ"ל זיגדון פעל לארגון מחדש של גופי האכיפה בעירייה וריכוזם תחת גג אחד באחריות אגף התפעול. זאת על מנת להשביח את השירות לתושב, לייעל את פעילות האכיפה ולהגביר את הסדר הציבורי לרווחת תושבי חדרה. שינוי זה מאפשר כעת את הפעילות המקיפה לשמירת החוק והסדר ברחבי העיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות