fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה בכוננות דרבי

"יש לנו שבוע של גמר גביע" כך הגדירו ראשי הפועל חדרה את שבוע ההכנות של הקבוצה לפני משחק הדרבי מול גבעת אולגה. חדרה מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים ברציפות כאשר האחרון היה בשישי האחרון במשחק חוץ מול הפועל כפר כנא בתוצאה 1:4
המאמן אייל עמר

אתמול (ראשון) השבוע נערכה ישיבת חירום של הנהלת הקבוצה בצוותא עם המאמן אייל עמר. בפגישה ביקשו ראשי חדרה מעמר הבהרות לגבי המצב הגרוע בו נמצאת הקבוצה לאחרונה והסבירו לו כי הניצחון בדרבי הוא הכרחי לא רק עבור היוקרה בעיר אלא גם בכדי להבטיח הישארות בליגה. ההנהלה ציפתה לעונה הרבה יותר טובה מעונת ההישרדות הקודמת. השנה, הקבוצה הגדילה את התקציב בכ-100 אלף שקלים.

המאמן אייל עמר
גביע על הראש. המאמן אייל עמר (צילום: שלומי גבאי)

בנוסף הוחלט בהנהלה כי הכניסה למשחק תהיה בתשלום והכרטיס יעלה 30 שקלים. בנוסף חדרה תביא למשחק כוח אבטחה גדול בכדי שיאבטח ויאפשר אזור סטרילי ליד חדרי ההלבשה וליד כניסה לכר הדשא.

גם שחקני הקבוצה מבינים את המצב הקשה בו הם נמצאים ורגע לפני הדרבי החליטו השחקנים לא להתראיין. הראיון היה של בלם הקבוצה יעקב אבבא שכבר בדרך חזרה מהמשחק מול כפר כנא ניסה לעודד את השחקנים לקראת הדרבי הקרוב. חבר הנהלת הקבוצה: "הדרבי זה  תעודת הזהות שלהם לעונה הבאה".
חדרה הפסידה לכפר כנא במשחק חוץ ביום שישי האחרון 1:4.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות