fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: בטון חשוף בגן הילדים

הגשמים האחרונים יצרו סחף בחול הקיים בגן הילדים ירדן בשכונת בית אליעזר בחדרה, והבטון נחשף סמוך לנדנדות. ההורים מתלוננים: " זה כך מאז הגשם הראשון, אך אף אחד לא עושה כלום בנידון" העירייה בתגובה: "הנושא הועבר במיידי לאנשי מקצוע"
גן הילדים ירדן בחדרה
"התלוננו זה לא עזר". בטון חשוף סמוך לנדנדות בגן ירדן (צילום: חיים טובול)

סכנה בגן הילדים. בעקבות הגשמים האחרונים נחשפו בגן הילדים ירדן בשכונת בית אליעזר בחדרה, יציקות בטון בולטות שיכולות להוות סכנה.

גן הילדים ירדן בחדרה
"סכנה מרחפת". בטון חשוף סמוך לנדנדות בגן ירדן (צילום: חיים טובול)

מסיור בגן הילדים עולה כי חצר המשחקים של הילדים לא מטופלת זה תקופה ארוכה, וסמוך לנדנדות נחשפו יציקות הבטון שמחזיקות אותן באדמה. "הסכנה מרחפת באוויר ונראה כי מכאן ועד לפגיעה של אחד הילדים הדרך קצרה" מספר אחד ההורים.

אם לילד אחר בגן הוסיפה:"המצב ככה כבר למעלה מחודש מאז הגשם הראשון, אך אף אחד לא עושה כלום בנידון. אנחנו מבקשים שיטפלו בנושא בהקדם לפני שאחד הילדים ייפול וייחבל" מספרת אמא מודאגת.

מאגף החינוך  בעיריית חדרה נמסר בתגובה: "השבוע, לאחר הגשמים העזים בהם התברכנו, התקבלה פנייה בנושא הסחף. הנושא נבדק והועבר לטיפול מיידי של אנשי מקצוע אשר יביאו את הבעיה לפתרונה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות