fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: אזרח אריתראי תקף נערה ברחוב ביאליק

נערה בת 16 מחדרה הותקפה ברחוב ביאליק. אמה: "הוא רדף אחריה אחז בגבה ונגע בשדיה. היא הצליחה לברוח. מאז המקרה היא מאד מפוחדת, לא רוצה לצאת מהבית"
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים
אילוסטרציה
אילוסטרציה: פנתרמדיה

ביום שני השבוע, בשעה עשר וחצי בלילה, תקף אזרח  אריתראה שהיה בגילופין נערה בת 16 וחצי תושבת חדרה, ברחוב ביאליק. החשוד לפת את הנערה מאחור, הניח את ידיו על שדיה וניסה לסובבה אליו אולם היא נמלטה בעודו רודף אחריה. שלושה גברים, המתגוררים בשכנות, הזעיקו את המשטרה. אימה של הנערה: "אני לא יודעת מה היה קורה אלמלא הצליחה לברוח. מאז המקרה, מסרבת ביתי לצאת מהבית". הנערה שהתה אצל חברתה ברחוב אחד העם יחד עם חברה נוספת, והשתיים התפצלו ברחוב ז'בוטינסקי. שם חיכה החשוד שהיה בגילופין והלך הליכה מתנודדת. הנערה נבהלה, עלתה לרחוב הגיבורים ומשם חתכה בחזרה לרחוב ביאליק, כי חשבה שכך לא תפגוש בו שוב. כשחזרה לרחוב ביאליק שמעה הנערה אדם שרץ מאחוריה כשהוא מתנשף. היא חשבה לתומה שמדובר באדם העושה ג'וגינג, פינתה עבורו את המדרכה וירדה לכביש. ואז ראתה את צילו של האיש שלפת אותה מאחור וניסה לסובבה אליו בכוח, תוך שהוא נוגע בחזה. הנערה נאבקה בו והצליחה להשתחרר ואז החלה לרוץ וקראה להוריה: 'אבא, אימא, תצילו אותי'. כשהגיעה לפתח הבניין, בעוד התוקף רודף אחריה, ראתה רכב חונה ובו זוג הורים וילד וביקשה שיפתחו לה את הדלת ויכניסו אותה למכוניתם, אולם הם לא פתחו לה והאזרח הסודני המשיך לרדוף אחריה סביב מכוניתם. בשלב הזה רצה הנערה לבניין ודפקה על דלת השכנה בקומה הראשונה וזו הכניסה אותה לביתה. במקביל, נכנס  התוקף לחצר הבניין ועמד ליד דלת הכניסה כשהוא מחפש את הנערה. שני חיילים ושכן נוסף שעמדו בחצר ועישנו סיגריה ראו את התוקף אחרי ששמעו את צעקותיה והחלו במרדף אחריו. הם הצליחו לתפוס אותו וניידת סיור של המשטרה שעברה במקרה באזור, אספה אותו לתחנת המשטרה. אימה של הנערה מספרת כי שמעה את צעקות ביתה וחיפשה אחריה ואף ראתה את התוקף המוכנס לניידת ומנסה להיאבק עם השוטרים. "הבת שלי מאוד נסערת", הוארך מעצרו של החשוד הארכת מעצר, אבל אם ישחררו אותו אני אהפוך את כל העיר הזאת. הבת שלי בכתה כל הלילה. בינתיים היא רוצה להיות בבית , לבית הספר היא תלך בימים הקרובים, אבל היא לא רוצה לצאת בערבים. זה מזעזע שהכל קרה ליד הבית. מי היה מאמין שדבר כזה עלול לקרות".

ממשטרת חדרה נמסר כי האיש החשוד במעשה מגונה נעצר על ידי המשטרה כשהוא שיכור כלוט  והחקירה בעיצומה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות