fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויסאם רבאח חתם בהפועל חדרה

במועדון ממשיכים בבניית הקבוצה וצפויים להיפגש פעם נוספת עם יעקב אבבה ואסי גומה. דדיה, אבו פאני ובן דוד יחתמו רשמית עד אימון הפתיחה
ויסאם רבאח (צילום: הפועל חדרה)
ויסאם רבאח (צילום: הפועל חדרה)

הפועל חדרה ממשיכה בבניית הקבוצה לעונה הקרובה והיום הודיעה רשמית על החתמתו של המגן ויסאם רבאח. רבאח היה ברשימות של המאמן ניסו אביטן ולאחר משא ומתן חתם המגן על חוזה לעונה הקרובה. במועדון מקווים כי שחקני רכש נוסף כמו: מגן בני לוד אור דדיה, מגן מכבי חיפה שי בן דוד והקשר מוחמד אבו פאני שכבר סיכמו את תנאיהם בחדרה יחתמו עד לאימון הפתיחה שייערך ביום חמישי.

בנוסף בקבוצה ייפגשו ביומיים הקרובים עם הבלם יעקב אבבה והחלוץ אסי גומה בכדי לקדם את השיחות עם השניים לקראת העונה הקרובה. בחדרה רוצים לראות את השניים בעונה הקרובה וינסו לשכנע את אבבה להישאר ולנסות ולהגיע להסדר עם גומה. אגב במידה וגומה יחתום בקבוצה אז בחדרה יירדו מהאופציה של דובב גבאי שגם עמו ישנם פערים גבוהים.

ויסאם רבאח (צילום: הפועל חדרה)
ויסאם רבאח (צילום: הפועל חדרה)

בנושא אחר, בשבוע שעבר יו"ר הפועל חדרה אורן גולן עם מספר נציגי האוהדים והסביר להם את המצב הניהולי והכלכלי אליו נקלעה הקבוצה. גולן אמר בין השאר: "בסיום החגיגות שלנו על ההישג האדיר שלנו כמועדון, עלייה של הנוער והבוגרים לליגת העל, התבשרנו על ליקויים בניהול תקין לפני שלוש שנים כשנכנסנו לתפקיד.
אני אזכיר לכולם שבמשך שלוש שנים קיבלנו ניהול תקין ויתרה מזאת בשנה שעברה קיבלנו אות הצטיינות מהבקרה לתקציבים על דרך הניהול שלנו . איני רוצה להיכנס לעובדות למה רגע לפני הבחירות פתאום ביום בהיר צצו בעיות ניהול מלפני שלוש וחצי שנים. ככל שהצלחנו במהלך השנים כך אנשים בעלי אינטרסים מנסים לפגוע ולחבל במועדון. אני באתי מאהבה לספורט ושירתי נאמנה את המועדון במשך כל שלושת השנים האחרונות.
נתתי את כל כולי למועדון ואתם יודעים עד כמה אהבתי עצומה למועדון לשחקנים ולאוהדים. הפועל חדרה מארחת בבית את הפועל תל אביב בליגת העל במשחק לעיני עשרת אלפים צופים. זה חלום של כל תושב בעיר הזאת וכל אוהד כדורגל ועכשיו זה מתגשם. אין ולא יהיה אף אדם במדינת ישראל שיוכל לקחת מאיתנו את החלום הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות