fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחממו מול סרטוב

גדעון רוזנשטיין עם בתו טל. "קבוצה אטרקטיבית" (צילום: עצמי)

קבוצת הנשים של המועדון המאוחד מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר ממשיכה בהכנות לפתיחת העונה, ורשמה שבוע עמוס במיוחד.

השבוע התחיל במשחק אימון של הקבוצה בקיבוץ שדות ים, בו אירחה חדרה את קבוצת הוותיקות הרוסית 'סרטוב', השוהה במחנה אימונים בארץ. נציגת ליגת העל ניצחה במשחק 2:3 (18:25, 25:19, 23:25, 25:20, 10:15). זה היה משחק ההכנה ראשון לקראת פתיחת העונה ב-4 לנובמבר.

אגב, קבוצת הוותיקות של סרטוב זכתה באליפות רוסיה לגילאי 35+ בה התמודדו 200 קבוצות. הצטיינו בחדרה: הזרה החדשה אניה בורבליוק עם 25 נק', רגינה זבזדינה 15 וטלי מרמן שסיימה עם 14 נק'. ספיר חודורוב הוסיפה 7 נק' וספיר שוהם 6.

היו"ר גדעון רוזנשטיין (משמאל). מתכוננים לעונה (צילום: עצמי)
היו"ר גדעון רוזנשטיין (משמאל). מתכוננים לעונה (צילום: עצמי)

הזרה השלישית, המוסרת מרינה דגטיארובה, נמצאת עם נבחרת אוקראינה שהעפילה לשלב השלישי במוקדמות אליפות אירופה ומתמודדת במפגש כפול עם ספרד על הזכות להעפיל לאליפות אירופה בשנה הבאה. במשחק הראשון ניצחה ספרד 2:3. דגטיארובה צפויה להצטרף לקבוצה כבר בשבוע הקרוב.

ביום שישי האחרון נסעה הקבוצה לטורניר בקריית אתא שם פגשה את הקבוצה המקומית למשחק אימון, כחלק מהטורניר לזכרו של אבי פייגנבאום. הקבוצה המאוחדת הפסידה 3:0.

בסוף השבוע הקרוב תצא הקבוצה לטורניר בן יומיים בכפר סבא כאשר ביום הראשון תשחק מול חיפה והמנצחת תשחק בגמר מול המנצחת במשחק בין כפר סבא לרעננה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות