fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחיל אכלוס פרויקט אזורים פלוס בשכונה השווה בחדרה

חברת אזורים מודיעה על אכלוס שלב א' בפרויקט "אזורים פלוס" בשכונת ניסן הנחשבת בחדרה, בו יאוכלסו שני הבניינים הראשונים בפרויקט, מתוך ארבעה, שיכללו 70 דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, בשלב ב' תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 3 ו-4 חדרים בלבד. כמו כן, אזורים הודיעה כי כחלק מתפיסת הקהילה אותה היא מקדמת בפרויקטים השונים שלה, יושק המתחם הקהילתי הייחודי שהקימה החברה לדיירי הפרויקט בלבד. המתחם שהוקם במרכז הפרויקט יכלול פעילויות משתנות, בהתאם לשעות היום; בשעות הבוקר מיועד לכלול המתחם פעילויות לטף, בהמשך היום צפויות להשתלב פעילויות ומשחקים לילדים בגילאי הגן ובית הספר הכוללים העשרה ובערב יאפשר המתחם קיום סדנאות וחוגים להורים. המרכז נבנה ותוכנן ללא הימצאותם של מסכי טלוויזיה וללא אינטרנט אלחוטי, זאת על מנת לעודד תקשורת ישירה בין חברי הבניין ולהוביל ליצירת קהילה מגובשת במתחם.

בפרויקט "אזורים פלוס" 140 יחידות דיור בלבד שהוקמו ב-4 בניינים בני 8 קומות כל אחד עם 4 דירות בכל קומה. כעת נמצאת החברה בשלב סיום המכירות של שלב ב', השלב האחרון בפרויקט, שצפוי לאכלוס בתחילת 2019. את הבניינים בפרויקט עיצב האדריכל המוערך גיורא גור. כיום לאחר מכירת כלל הדירות של 3 חדרים תמהיל הדירות שנותר בשני הבניינים כולל דירות 4 חדרים בגדלים של 98-105 מ"ר עם מרפסות בגודל מרשים של 13-20 מ"ר .תמהיל הרוכשים בפרויקט מורכב בעיקר ממשפחות צעירות ומזוגות משפרי דיור מאזור השרון וחדרה.

מסילת ישרים שכונת ניסן בחדרה
צילום: יח"צ

פרויקט "אזורים פלוס" שוכן בצדה המזרחי של שכונת ניסן המבוקשת. שכונת ניסן נחשבת בעיני רבים כאחת מהשכונות האיכותיות בחדרה הודות למיקומה האסטרטגי, תמהיל תושבי השכונה, הבנייה החדשה באזור וכן המתקנים שבאזור. מצדו השני של הפרויקט, נמצאת שכונת הפארק, הכוללת פארק בן 90 דונם שבמרכזו אגם, שבילים להולכי רגל ולאופניים, מתקני משחקים לילדים ועוד. באופן זה ייהנו דיירי הפרויקט משכונה ותיקה ואיכותית מצד אחד ומשכונה צעירה ותוססת עם מרחבים לילדים מהצד השני של הפרויקט. הפרויקט ממוקם במיקום שמאפשר נגישות גבוהה הכוללת קרבה לכביש 9, שנפתח בשנת 2015 ושיפר את דרכי הגישה של התושבים למרכזי תעסוקה באזור. בנוסף נהנית השכונה מנגישות גבוהה לכביש 4 ולכביש 6 ובסמוך אליה עתידה לקום תחנת רכבת אשר תחבר אותה עם ערי החוף.

גיל גורביץ', מנהל מכירות ארצי בחברת אזורים: "אנו שמחים להודיע על אכלוס של שלב א' שבסיומו ייחנך המרכז הקהילתי שהקמנו במרכז הפרויקט. כחברה ששמה במוקד את ערך הקהילתיות והחיבור בין התושבים בפרויקטים אותם אנו מקימים היה לנו חשוב לייצר מרכז פעילות שיהווה את לב הפרויקט, יצור חיבור בין תושביו ויפנה לכלל שכבות הגיל בשכונה עם פעילויות שונות לאורך כל שעות היום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות