fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב בועז ביטון: חתום על המהפך

הרב בועז ביטון, בן 34, נשוי ואב לחמישה. ניהל את קמפיין הבחירות בבחירות האחרונות והיה ממובילי המהפך
בועז ביטון
בועז ביטון (צילום: יח"צ)
בועז ביטון
בועז ביטון (צילום: יח"צ)

סיעה: ש"ס

מי אני: הרב בועז ביטון, בן 34, נשוי ואב לחמישה. בחמש השנים האחרונות משמש מנהל המחלקה ומתנ"ס מורשת ישראל בחדרה ומנהל איגוד בתי הכנסת בעיר. קודם לכן שימש שלוש שנים יועץ וממלא מקום ראש העיר סמי לוי, דובר תנועת ש"ס בחדרה, ניהל את קמפיין הבחירות בשתי מערכות הבחירות האחרונות בעיר והיה ממובילי המהפך הגדול בבחירות הקודמות, שהביא לכך שסיעת ש"ס בחדרה הפכה להיות הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר המונה כחמישה חברי מועצה מתוך 19 חברי מועצת העיר. לפני כשלוש שנים הקים את מתנ"ס מורשת ישראל בחדרה ומטה התעסוקה המחבר בין מעסיקים לעובדים. כמנהל איגוד בתי הכנסת בעיר הוא ריכז יותר מ-100 בתי כנסת והקים 12 מדרשיות נוער אדרת הפועלות במסגרת מדרשיות נוער לנערים ונערות.

מה: המפלגה מבטיחה לפעול לשימור הסטטוס קוו והדו קיום בין כל חלקי האוכלוסייה בעיר, לשמור על הזהות היהודית בחדרה, תוך הגברת היהדות, המסורת והערכים. כן היא מבטיחה לדאוג לטיפול מקיף וכולל בכל שכונות העיר, על פי הצרכים הייחודיים של כל שכונה ושכונה. הרשימה מתחייבת להמשיך ולתת מענה למשפחות נזקקות ולשכבות החלשות ולכך ששכונת גבעת אולגה, הפוטנציאל הגדול של חדרה בשל רצועת החוף המדהימה שיש בתחומה, תפרח ותשגשג ותהפוך לאחת מפנינות החן של העיר, כיאה לעיר מתקדמת. ברשימה רוצים לדאוג להגדלת מקומות התעסוקה בעיר הן למבוגרים והן לנוער ולצעירים, ולדאוג לפעילות תרבותית לבני הנוער כדי למגר את תופעת הנוער המשועמם. בכוונת המפלגה להקים מחלקת 24 שעות בעירייה שתיתן מענה מיידי לכל בעיה תברואתית וסביבתית. בנוסף תפעל להעמקת מדיניות הדלת הפתוחה כדי שכל תושב יתקבל בברכה ויקבל מענה על מנת לקצר הליכים ביורוקרטיים. ברשימה הצהירו כי יבקשו במשא ומתן הקואליציוני את אגף הרווחה, על מנת שידאגו לשכבות החלשות בעיר. כמו כן מתכוונים ברשימה להשיב את ועדת ההנחות במיסים ובארנונה למען משפחות ברוכות ילדים משפחות נזקקות. עוד מצהירה הרשימה כי תבקש לפתוח מתנ"סים שכונתיים בכל שכונה ושכונה שיספקו לילדים חוגים במחירי עלות, תחזק את איגוד בתי הכנסת בעיר ותעשה מאמצים על מנת לנסות לפטור את בתי הכנסת מתשלום ארנונה ומים.

למה דווקא אני: "משחר נעוריי, הצבתי לעצמי מטרה לדאוג לצורכי הפרט ולתת מענה לכל בקשת סיוע. באופן אישי, אני סבור כי הביטוי 'האזרח הקטן' מקטין מהעוצמה הנמצאת בידיו של כל אזרח ואזרח משום שביכולתו של כל אחד לחולל מפנה ושינוי. לכן אצלנו אין אזרחים קטנים, כולנו אזרחי העיר. נבחרתי ברשותכם, להיות ראשון בין שווים. לא שררה אני נוטל על עצמי כי אם עבדות. דרך ארוכה עוד לפנינו משום שרשימת הנושאים הדורשים טיפול מקיף ומקצועי ארוכה: החל מפתרון מצוקת הדיור, הגדלת מספר מוסדות החינוך, מציאת פתרונות תעסוקה, הנחות בארנונה ועד לבעיות הפרטיות של כל אחד ואחד, כאשר הוא מוצא את עצמו אל מול המנגנון העירוני. כיו"ר ש"ס בחדרה אני מתחייב בזאת בפני כל תושבי העיר כי נדאג לכל תושב ותושב אשר יפנה אלינו וכי דלתנו פתוחה לכולם ללא הבדלים של חוג, עדה, קהילה או ארץ מוצא. כולם אהובים וכולם ברוכים כי רק בכוח האחדות נצלח את המשימות המוטלות על כתפנו, ורק בהיצמדות לדעת תורה נוכל לברך על המוגמר ולעשות נחת רוח לאבינו שבשמים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות