fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על הפלייאוף: חדרה חייבת ניצחון על מגדל העמק

הפועל חדרה תארח ביום שישי הקרוב את הפועל מגדל העמק לקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. בנתיים, הקבוצה עלתה שלב בגביע המדינה אחרי ניצחון 1:4 על איחוד בני באקה
סהר אזולאי בדרך לעוד התקפה (צילום: שלומי גבאי)
סהר אזולאי בדרך לעוד התקפה (צילום: שלומי גבאי)

"זה אחד המשחקים החשובים שלנו העונה והוא למעשה אמור לתת לנו את המראה לאן פנינו מועדות",אמרו השבוע בהפועל חדרה לקראת משחק הליגה ביום שישי (22.11) מול הפועל מגדל העמק.

מגדל העמק נמצאת במקום החמישי בטבלה וחדרה במקום השישי כאשר הפער בין השתיים הוא שלוש נקודות. בחדרה מבינים כי ניצחון והקבוצה תהיה חזק בתמונת הפלייאוף העליון. הפסד וכנראה חדרה תמשיך לעוד עונה בינונית כמו בשנים האחרונות.

בסוף השבוע האחרון עלתה חדרה לשלב הבא בגביע המדינה לאחר שגברה בביתה על איחוד בני באקה מליגה ג' 1:4.

סהר אזולאי בדרך לעוד התקפה (צילום: שלומי גבאי)
סהר אזולאי בדרך לעוד התקפה (צילום: שלומי גבאי)

בדש חזר הביתה
החלוץ קובי בדש חזר בשבוע שעבר להפועל חדרה וכבר ערך שני משחקים במדי הקבוצה. בדש ביקש להשתחרר לפני שבועיים ממכבי שעריים ו-24 שעות קודם לכן כבר קיבל הצעה מהפועל חדרה שהציעה לו לחזור לשורותיה.

 כזכור, לפני שלוש שנים שיחק בדש במדי הקבוצה ולאחר עונה טובה בחדרה עבר להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. "אני מרגיש שחזרתי הביתה", אמר בדש", הייתי כאן לפני שלוש שנים ואומנם זאת לא הייתה העונה הכי טובה של חדרה אבל עדיין נהניתי כאן".

לחדרה זאת הייתה עונה לא טובה, אבל לך זאת הייתה עונה טובה?
"אני מסכים איתך וזאת אחת הסיבות שחזרתי לחדרה. יש לי כאן הרבה חברים והנהלה שאני מכיר מצוין ובטוח שגם העונה אני אהנה להיות חלק מהקבוצה".

מה המטרות כרגע?
"המטרה היא חד משמעית להישאר בליגה. חדרה פתחה טוב את העונה ואני הצטרפתי בכדי לעזור כאשר המטרה הראשונה היא להישאר בליגה ואם הקבוצה תמשיך בקצב טוב, אז אולי נפתיע ונתברג בפלייאוף העליון".

קיבלת הצעות מקבוצות אחרות?
"ניסיתי פעמיים לשחק במקומות רחוקים יותר אבל זה לא הסתדר לי. כנראה שאני צריך לשחק קרוב לבית ואני שמח שחתמתי בחדרה".

גם בהפועל חדרה מרוצים מהבאת החלוץ ומספרים על מלחמה על ההרכב בין בדש לבין החלוץ סבי שאולוב. עד כה שאולוב אומנם הבקיע רק שני שערים אבל בחדרה יודעים כי לאורך השנים, עד סוף העונה החלוץ יגיע במספרים שלו ולכן אין שום כוונה מצד חדרה לשחררו.

"בניגוד להרבה מועדונים אחרים שמביאים חלוץ על חשבון חלוץ אז אנחנו מביאים עוד שחקן בשביל לשפר את שניהם", אמרו בהנהלת הקבוצה והוסיפו, "אם השניים יחד יביאו לנו כ-26 שערים עד לסיום העונה, אין לנו ספק כי הקבוצה תהיה בפלייאוף העליון וזה אומר שעשינו את העבודה".

קובי בדש (צילום: ארכיון)
קובי בדש (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות