fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד ראשון למכבי חדרה

במשחק חוץ הפסידה חדרה לעמק יזרעאל. בחדרה רצו המשכיות למרות שידעו שהם פוגשים את אחת הקבוצות החזקות בליגה
שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז
שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז)

הפסד בכורה כואב לקבוצת הכדורסל של מכבי עירוני חדרה, במשחק חוץ להפועל עמק יזרעאל, 81:70. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במצב רוח מנוגד. המקומיים מעמק יזרעאל הפסידו במחזור הראשון לכפר יונה ואילו חדרה ניצחה את עמק חפר.

בחדרה רצו המשכיות למרות שידעו שהם פוגשים את אחת הקבוצות החזקות בליגה עם שחקני עבר גדולים כמו ברק פלג ואבישי גורדון. החבורה של דורון קרמר מחדרה שלטה במשחק בחצי הראשון, קלעה באחוזים מדהימים מחוץ לקשת ואף הוליכה במחצית 39:47.

שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז
שתי קבוצות הכדורסל במצב רוח מנוגד (צילום-עידו ארז)

למחצית השנייה עלתה עמק יזרעאל בטירוף, הציגה הגנת ברזל בראשות של ברק פלג ועד סוף הרבע השלישי קוזז ההפרש לשלוש נקודות בלבד, 50:53 לחדרה. ברבע האחרון נמשכה המגמה, והמקומיים בניצוחו של אבישי גורדון, הצליחו להשתלט על המשחק ולסיים עם ניצחון הבכורה שלהם.  בחדרה בלט שגב זיקרי עם 20 נקודות.

מאמן חדרה, דורון קרמר: “הניסיון והאגרסיביות שלהם היו משמעותיים מאוד ולכן הפסדנו את המשחק". ביום ראשון הקרוב תארח חדרה את אליצור כוכב יאיר שמדורגת במקום השישי בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות