fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד קשה לחדרה

אכזבה קשה בהפועל חדרה. הכתומים ניצחו את חדרה בתוצאה 0:1 וחזרו למירוץ אחר המקום השני בליגה הלאומית.

במשך דקות ארוכות ישב מאמן ראשון לציון ניר ברקוביץ על כר הדשא וחגג ניצחון יוקרתי שהושג בדקה האחרונה בזכות שער של גל אסולין בדקה התשעים.

לפני המשחק הפער בין הקבוצות עמד על ארבע נקודות ובחדרה ידעו שגם תיקו יספק אותם.

בראשון לציון רצו רק ניצחון בכדי להתקרב לקבוצה מהמקום השני.

כאלפיים חדרתיים הגיעו למשחק בראשון ורק 500 אוהדים מקומיים. המחצית הראשונה הייתה חלשה. חדרה הגיעה להזדמנות טובה בדקה ה-21 בה הקשר סמיר ביארטקביץ מצא את עצמו לבדו על קו החמש אבל הכדור שלו נהדף לקרן.

הפועל חדרה. צילום ארכיון
הפועל חדרה. צילום ארכיון

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של החדרתים ובדקה ה-56 הגבהה של איילון ירושלמי, מצא את ראשו של הקפטן יעקב אבבה אבל הנגיחה נעצרה אצל שוער ראשון גיא משפתי. דקה מאוחר יותר קרן של עלי חטיב הגיע לראשו של לני אהרון שנגח ליד הקורה. ככל שחלפו הדקות היה נראה שהמשחק בדרך לתיקו מאופס אבל אז הגיעה הדקה ה-72 בה חדרה נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מנשה זלקה שקיבל כרטיס צהוב טיפשי על עימות מול מגן ראשון מתן פלג.

האדום שינה את המשחק בתוספת הפציעה של סלים עמאש וחדרה הסתגרה בהגנה בכדי להוציא נקודה ואילו ראשון ניסתה לנצח את המשחק. חמש דקות לסיום נכנס אסולין למגרש ובדקה האחרונה נגח מצוין מתוך הרחבה וקבע ניצחון ענק לכתומים והפסד משמעותי לחדרה.

כעת נותרו שני מחזורים לסיום העונה כאשר חדרה מובילה בנקודה ותפגוש את הפועל עפולה והפועל נצרת עילית ואילו ראשון תשחק מול הפועל קטמון ואחי נצרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות