fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד כואב לחדרה מול קרית שמונה

אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

אכזבה בהפועל חדרה לאחר הפסד במשחק החוץ לעירוני קרית שמונה.  בחדרה מבינים כי לקבוצה צפוי מאבק קשה על מקום בפלייאוף העליון.

"נחלשנו מעט ונצטרך להתמודד עם זה. כמו שידענו להתעשת בתחילת העונה אז ככה נדע גם עכשיו" אמר גורם בכיר בקבוצה. מעבר להפסד במועדון חוששים מהפציעה של אוסטין אגידה שנפצע במהלך המשחק וצפוי לעבור בדיקה מקיפה. בחדרה מקווים כי השוער סובל ממתיחה ויוכל לחזור עד לשבוע הבא אז תפגוש חדרה את מכבי תל אביב. למרות ההפסד, חיזקו את השוער השני עומר חנין שפרץ בבכי לאחר שספג שני שערים כשאחד מהם היה באשמתו.

"עומר שוער צעיר ומוכשר ונמצא בזכות בסגל שלנו ובסגל של הנבחרת האולימפית. כל שוער עושה טעות ונמשיך לתת גב ואנחנו סומכים עליו" אמרו במועדון. אגב, במידה ואגידה יצטרך להיעדר תקופה ארוכה ירצו בחדרה להתחזק בשוער נוסף וייעשה ניסיון לצרף את שוער מכבי תל אביב חביב אוחיון.

אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

במהלך הימים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין המאמן ניסו אביטן לבין הצוות הניהולי בכדי לקבל החלטה על חיזוק הקבוצה בזר נוסף במקום פרדי פלומיין שעזב לביתר ירושלים. שחקן נוסף שנפרד מחדרה אתמול הוא הקשר מוחמד אבו פאני שחוזר למכבי חיפה.

אביטן: "אנחנו רוצים לצרף שחקנים אבל התקציב שלנו מוגבל. חבל לי שאבו פאני שעשה חצי עונה נהדרת עוזב, אבל אנחנו מפרגנים לו". בכל מקרה במועדון הבהירו כי אין כל כוונה לשחרר שחקנים נוספים כאשר לאחרונה נעשו מספר פניות לגבי שחקני הקבוצה.  בחדרה ממתינים לאישורה של מכבי תל אביב להעברת השחקנים: עדן קארצב ואיילון אלמוג.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות