fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה מתחזקת

דניאל בורחל במעמד החתימה, צילום: אורן יחזקאל

רק מחמאות להפועל חדרה (תמונה של שחקני חדרה חוגגים את השער הראשון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר ההדחה מגביע המדינה. החדרתים פתחו נהדר ומי שהגיע למגרש לא ידע להבדיל בקבוצות משתי הליגות השונות.

מאמן חדרה, ניסו אביטן, אמר אחרי המשחק: "אני יותר מאוכזב ממרוצה, אבל אני גאה בשחקנים שלי. הם הוכיחו כמה הם מוכשרים ועד כמה יש לנו קבוצה טובה. ניקח את המחמאות ונמשיך קדימה. זה היה קרוב והיינו צריכים להכריע את זה לטובתנו עוד לפני הפנדלים, זה לא הצליח אבל יש לי הרבה כבוד לשחקנים שלי".

שחקני חדרה חוגגים את השער הראשון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
שחקני חדרה חוגגים את השער הראשון, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

למרות ההדחה מהגביע, בחדרה מבינים כי המטרה העיקרית היא לשרוד בליגה ולכן מיד עם פתיחת חלון ההעברות ביצעו חיזוק לקראת המחצית השנייה של העונה. הקבוצה החתימה את המגן דניאל בורחל והקשר עדן דהן.

בורחל שיחק בעונה שעברה בהפועל עכו אך העונה היה חלק מקבוצת המנודים, קיבל את השחרור וכאמור חתם בליגה הלאומית. ראוי לציין כי בורחל כבר מתאמן כחודש ימים עם חדרה. סוכנו של בורחל אמר לאחר החתימה: "מה שעשו לבורחל בעכו היה קשה לצפייה, לא כל אחד היה עובר דבר כזה. אני שמח שדניאל יכול להראות את היכולות המקצועיות שלו על כר הדשא".

דניאל בורחל במעמד החתימה, צילום: אורן יחזקאל
דניאל בורחל במעמד החתימה, צילום: אורן יחזקאל

דהן הצעיר גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק אבל אז עבר לעירוני קריית שמונה וכעת הושאל להפועל חדרה. במועדון רוצים להתחזק גם בקשר אחורי בכיר ובמידה וימצא אחד כזה, הקבוצה ככל הנראה תיפרד מהבלם מילובן קאפור או החלוץ ויאם עמאשה. קאפור פתח במשחק הגביע במקום יעקב אבבא והיה בין הטובים במגרש ובכל מקרה בחדרה טרם גיבשו דעה בעניינו. עמאשה לעומת זאת לא שיחק בגלל פציעה ובחדרה ציינו רק אם יסכים להתגמש משמעותית בשכרו, אז ישנו סיכוי שיישאר בחדרה עד תום העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות