fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה לאחר ההפסד בחיפה: "משחק ההגנה שלנו מזכיר קבוצות תחתית"

פצועים וחיסורים רבים בשורות הקבוצה לאחר ההפסד 3:1 למכבי חיפה, השוער אוסטין אג'ידה צפוי לחזור להרכב
דויד מתאוס מהפועל חדרה (מימין). צילום: שלומי גבאי
דויד מתאוס מהפועל חדרה (מימין). צילום: שלומי גבאי

אווירה קשה בהפועל חדרה לאחר ההפסד במשחק החוץ מול מכבי חיפה 3:1 בסמי עופר ביום ראשון. בקבוצה אמנם היו מעודדים מדקות רבות במחצית השנייה בהן הצליחו השחקנים להגיע לרחבה של הירוקים אבל במקביל הביעו חשש גדול ממה שהתרחש בחלק העורפי. "משחק ההגנה שלנו מזכיר קבוצות תחתית. ספגנו 11 שערים ב-4 משחקים, זה בלתי נתפס" אמר גורם בכיר בחדרה והוסיף: "האשמה זה לא רק בשחקני ההגנה אלא במשחק ההגנה של הקבוצה". גם המאמן ניסו אביטן זעם על משחק ההגנה וצפוי לערוך שיחה קשה עם השחקנים.

מה שעשוי לשפר את משחק ההגנה של הפועל חדרה הוא חזרתו הצפויה של השוער הראשון אוסטין אג'ידה אל בין הקורות, והוא צפוי לפתוח בשער במשחק הקרוב של הקבוצה, נגד הפועל באר שבע (יום א', 20:30, האצטדיון בנתניה). זאת על אף שהשוער שפתח נגד מכבי חיפה, עדי טבנציק, לא היה אשם ישיר באף שער שספג. אביטן התייחס לכך ואמר: "יש לנו 4 שוערים בסגל. אג'ידה הוא השוער הראשון ואחריו יש לנו 3 שוערים מוכשרים וכאשר עומד שוער צעיר אז הטעויות נלקחות בחשבון".

https://www.youtube.com/watch?v=Ks8O-8Hycqs

בינתיים, ממשיכה הפועל חדרה לסבול ממכת פציעות של שחקני ההגנה. הבלם דויד מתיאוס עדיין סובל מקרע חלקי ולא היה בסגל בחיפה, וכך גם המגן מקסים גרצ'קין. אליהם התווסף הבלם יעקב אבבה שסבל מקרע עמוק בידו ואף הובהל לבית החולים לאחר המשחק בסמי עופר. גם מנשה זלקה יצא בגלל פציעה אבל צפוי להיות כשיר למשחק הבא.

השבוע תתכנס ההנהלה החדשה שכוללת 13 חברים חדשים בכדי לבחור יו"ר חדש במקום אורן גולן שיתמנה למנהל מקצועי, וכן שלושה מורשי חתימה בהתאחדות לכדורגל. יקיר שוורץ צפוי להתמנות ליושב הראש החדש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות