fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה אולגה מציגה יכולת מצוינת במשחקי האימון

אוהד קדוסי (צילום: אבי רביבו)

יש סיבות לאופטימיות. הפועל חדרה אולגה ממשיכה להיראות טוב במשחקי האימון. אחרי שהביסה 1:5 את מכבי הרצליה במשחק הראשון, ניצחה השבוע חדרה את הפועל ראשל"צ 2:3, במשחק אליו הגיעו כ-200 אוהדים.

משה בן לולו, סמיר באירקטרביץ' וזר נבחן מבנין כבשו את השערים, אבל כל הקבוצה נראתה מחוברת ביחס לשלב הזה של העונה.

המאמן מומו ניסטל אמר: "עוד מוקדם להתלהב. חשוב לנצח, זה מוסיף ביטחון לשחקנים, אבל הדרך שלנו עוד ארוכה".

לניסטל צפוי כאב ראש לא קטן בשבוע הקרוב, כאשר יהיה עליו להחליט את מי לשחרר. הסגל נכון להיום כולל כ-30 שחקנים וניסטל יצטרך לשחרר לפחות 7 שחקנים.

אוהד קדוסי מול ראשל"צ (צילום: אבי רביבו)
אוהד קדוסי מול ראשל"צ (צילום: אבי רביבו)

בשורה מצוינת קיבלה הקבוצה השבוע עם הגעתו לישראל של השוער הניגרי אוסטין אג'ידה. אג'ידה (33, 1.89), ששיחק בעבר בישראל בהפועל ב"ש ובהפועל פ"ת, נחת בארץ כשבועיים לאחר פתיחת אימוני הקבוצה, וזאת לאחר לחץ גדול שהופעל על ידי ראש העירייה צביקה גנדלמן ובעיקר יו"ר ש"ס בעיר, בועז ביטון, על משרד הפנים לאפשר לו לקבל את האישורים הדרושים.

אג'ידה היה השחקן הראשון איתו חדרה סיכמה הקיץ, לקראת עונה היסטורית בליגה הלאומית, ובחדרה בונים גם על היכולת המקצועית שלו, אבל בעיקר על הניסיון והעובדה שמדובר בשחקן שמכיר מצוין את המנטליות ואת הכדורגל בישראל.

אג'ידה מצטרף כעת לקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', שגם לו עבר בהפועל פ"ת, ולמעשה מותיר לחדרה מקום לזר נוסף אחד בלבד.

סמיר באירקטרביץ'. בעל הבית במרכז המגרש (צילום: אבי רביבו)
סמיר באירקטרביץ'. בעל הבית במרכז המגרש (צילום: אבי רביבו)

בחדרה מחכים בכליון עיניים לצפות בכושר של אג'ידה כי מן הסתם, מדובר באחד השחקנים סביבם נבנה הסגל. מומו ניסטל: "אוסטין הוא אחד השוערים הטובים ששיחקו בישראל. כמובן שאנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא מגיע, אבל נעבוד קשה ואני מקווה שהוא ייכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

היו"ר אורן גולן: "הסבלנות משתלמת. הלך קשה מאוד, אנחנו חייבים הרבה תודות לראש העיר צביקה גנדלמן וליו"ר ש"ס בועז ביטון שעזרו לנו מאוד מול משרד הפנים עם אג'ידה. עכשיו נשאר רק לקוות שכל המאמצים היו באמת משתלמים. הפועל חדרה אולגה ממשיכה להיבנות לאט לאט ואנחנו בכיוון הנכון".

בחדרה החלו בשיווק המנויים. מחיר מנוי מבוגר יהיה 500 שקלים. נוער חיילים סטודנטים ואזרחים ותיקים ישלמו 300. ילדים עד גיל 10 ייכנסו חינם. השנה משווקים במועדון גם מנויי זהב ליציע vip במחיר 5000 שקלים ומנוי כסף ליציע כבוד ב-1500 שקלים. עד כה קצב מכירת המנויים גבוה ובמועדון מצפים להתעוררות בקרב האוהדים בעקבות ההצלחה במשחקי האימון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות