fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסרוגים הביאו אליפות

היסטוריה בחדרה לאחר תואר אליפות בליגת הקהילות. חדרה גברה בגמר על ניר עציון מול אולם מפוצץ בקיסריה. המאמן אושרי לנדאו: "היינו הכי טובים"
שחקני הסרוגים חוגגים עם האוהדים. הישג גדול (צילום: יח"צ)

היסטוריה בחדרה. דווקא בעונה בה קבוצת הכדורסל העירונית איכזבה ונשרה לליגה א', הוכיחה קבוצת הכדורסל של סרוגי חדרה שיש כדורסל איכותי בעיר לאחר שסיימה עונה בת 10 חודשים בטעם מתוק עם אליפות מחוז חוף הכרמל.

ביום שישי האחרון לבש אולם הספורט המפואר בקיסריה חג כאשר מאות צופים גדשו כל פינה באולם וסיפקו תפאורה מושלמת כיאה למשחק הגמר.

קבוצת סרוגי חדרה, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות מרשימים על האלופה מזכרון יעקב בחצי הגמר, ידעה מחד כי היא פייבוריטית, אך מאידך מולה ניצבה הקבוצה העיקשת מניר עציון שניצחה את קיסריה החזקה בחצי הגמר.

המשחק נפתח במספר דקות בהן הלחץ שיחק תפקיד מרכזי כאשר שתי הקבוצות התקשו להיכנס למשחק. דווקא ניר עציון עלתה ליתרון מהיר של 2:5 אך בדיעבד היה זה גם היתרון האחרון שלה במשחק.

דודו מלאכי היה הראשון בחדרה שנכנס למשחק ועם 6 נקודות מהירות העלה את חדרה ליתרון. דקות טובות בהגנה העלו את חדרה ליתרון 7 ומלאכי עם שלשה אדירה על הבאזר נתן לחדרה יתרון 9:19 בסיום הרבע.

הרבע השני המשיך באותה הפורמה כאשר חדרה שומרת על היתרון עם דקות טובות של שי אלקובי אך ניר עציון לא מוותרת ונצמדת בכל פעם מחדש. לאחר שצימקה ל-5 הפרש, חיים טובול עם סל ועבירה ושתי חסימות גדולות בהגנה הוריד את חדרה ביתרון 9 למחצית.

שחקני הסרוגים חוגגים עם האוהדים. הישג גדול (צילום: יח"צ)
שחקני הסרוגים חוגגים עם האוהדים. הישג גדול (צילום: יח"צ)

מההפסקה חזרה חדרה חדה כאשר לא נתנה לניר עציון להתקרב יותר מדי. מורן שגב עם ניהול משחק טוב והגנה נהדרת של החדרתים שמרו את ההפרש גם ברבע השלישי. נקודות מהעונשין של יוסי גרטי ומורן שגב סגרו את תוצאת הסיום ונתנו את האות לחגיגות של השחקנים על הפרקט ושל האוהדים מהיציע שפרצו למגרש לחגוג יחד עם השחקנים אליפות מתוקה עם ניצחון 53:61. הירבו לקלוע לחדרה: דודו מלאכי 16 נקודות, חיים טובול 12 נקודות, שי אלקובי ומורן שגב 9 נקודות כ"א.

מאמן האלופה, אושרי לנדאו, היה מאושר מאוד בסיום: "עשינו עונה יוצאת מן הכלל, אין לי ספק שהיינו הקבוצה הטובה בליגה לכל אורך הדרך. גם לפני הגמר היה ברור לי שאנחנו הולכים לקחת את האליפות. בשבוע שלפני הגמר הייתה תכונה מדהימה בקבוצה, בקושי ישנו בלילות, אבל עשינו אימונים טובים, הגענו ביום הגמר למגרש ביחד, לאחר שישבנו כל הקבוצה בבית קפה וזה נתן הרגשה מצוינת של איחוד שעזר לנו להיכנס טוב ולשלוט בגמר מהרגע הראשון".

מה התוכניות לעונה הבאה?

"עכשיו אני רוצה ליהנות מהאליפות האדירה שעשינו. זה מגיע לי ולשחקנים אחרי עונה כזו קשה. אני יכול להבטיח שתהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית. אני מקווה שלאחר האליפות הזו, נזכה לספונסר שייקח על עצמו אפילו חלק מהעלויות ששילמנו מכיסנו במהלך השנה, גם תמיכה מהעירייה תוכל לעזור לנו מאוד. בשורה התחתונה ייצגנו את העיר והאליפות הזו יצרה באז גדול בכל האזור, בעיתונות, ברשתות החברתיות וכו'".

דודו מלאכי, שהצטיין במשחק הגמר: "כיף גדול לקחת אליפות אחרי עונה כזו ארוכה, הליגה הייתה לא קלה, וגם בפלייאוף קיבלנו הגרלה קשה, אך בכדי לזכות באליפות צריך לפגוש את הקבוצות הטובות ביותר וזה מה שעשינו. הגמר היה חוויה גדולה עם המון קהל ואוירה מצוינת, זה הזמן שלנו לחגוג".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות