fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשקיעים גילו את הפנטהאוזים בחדרה

לאחרונה נחתמה עסקה למכירת שני פנטהאוזים צמודים בפרויקט אקווה של חברות עמרם אברהם ואפי קפיטל. היקף העסקה: 5.640 מיליון שקלים
חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)

החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל מדווחות על עסקה למכירת 2 פנטהאוזים צמודים ב-5.6 מיליון שקלים. הפנטהאוזים נמצאים בפרויקט אקווה בשכונת עין הים בחדרה. כל פנטהאוז משתרע על פני  184 מ"ר פוס מרפסת שמש בגודל של 46 מ"ר.

מנכ"ל מכון Vcell למחקר וייעוץ אסטרטגי מוטי ויזל: " עסקאות להשקעה מאופיינות לרוב ברכישת דירות קטנות. יחד עם זאת אנחנו רואים לאחרונה מגמה בחדרה בה נסגרות יותר עסקאות לרכישת פנטהאוזים על ידי משקיעים, שמצפים לעליה משמעותית במחיריהם בהמשך. המשקיעים מבינים כי ההזדמנויות לרכישת דירות לים הים מצטמצמות. בעוד שבנתניה מחירו של פנטהאוז יכול להגיע ל-20 מיליון שקלים ובתל אביב גם ל-100 מיליון שקלים.

בחדרה המחירים יחסית שפויים וצפויים לעלות. המשקיעים הולכים נגד המגמה מכיוון שהם מבינים שהפער בין ת"א-נתניה-חדרה חייב להצטמצם, ומה שחשוב להם זה הפוטנציאל ולא התשואה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות