fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המטרה: להתקדם מקום אחד בלבד

מיכל רביץ. תוסיף הרבה ניסיון (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הנשים של מכבי כישרונות חדרה תפתח את העונה ביום שלישי 15.11 במשחק בית מול מכבי חולון. בדומה לשנים האחרונות, גם העונה אמורה הקבוצה להילחם על כל התארים.

לחדרה העונה יש אומנם סגל צעיר ומקומי ברובו, אבל מדובר בשחקניות איכותיות שרצות יחד כבר כמה שנים.

במהלך הקיץ עשו בקבוצה שינוי מהותי בצוות המקצועי ומינו את המאמן גל פיבך למאמן הקבוצה. יוסי סופר ישמש העונה כמנג'ר המקצועי של כל המועדון. בכישרונות חדרה מאמינים כי הכישורים המקצועיים של פיבך והאישיות המיוחדת שלו תניב פירות גם על כר הדשא. יו"ר הקבוצה יעקב גלאם אמר: "לא הכרתי קודם את פיבך, אבל בזמן הקצר שהוא עובד, התרשמתי לטובה. גם השחקניות מעבירות הרבה פידבקים חיוביים ולכן אנחנו מאוד מאמינים במאמן ומקווים לעונה לא פחות טובה מהעונה הבאה".

מיכל רביץ. תוסיף הרבה ניסיון (צילום: איסר רביץ)
מיכל רביץ. תוסיף הרבה ניסיון (צילום: איסר רביץ)

בחדרה, שהגיעה בשנה שעברה לגמר הפלייאוף, מאמינים כי למרות פערי תקציב משמעותיים מול הקבוצות האחרות בליגה, הם יכולים לשחזר את ההישג גם השנה ואפילו לזכות באליפות.

צוות השחקניות הישראליות בקבוצה ממשיך עונה נוספת והשחקניות טל ודניאל סופר, טל איסייב, אפרת בן אהרון, רעות דוד ומיכל רביץ יהוו שלד ישראלי ראוי לקבוצה. בנוסף הוחתמו העונה שתי שחקניות זרות, רוזאן יאנג ווויטני שואן, שאם אכן ייקלטו העונה בצורה טובה בקבוצה, חדרה תהיה אחת הקבוצות הטובות בליגה.

פיבך אמר לקראת פתיחת עונה: "עבדנו קשה בקיץ האחרון וכעת הכדור ברגליים שלנו. אני מאמין ומקווה שנעשה עבודה טובה כבר מהמחזור הראשון".

גל פיבך. "אני אהיה הסמכות המקצועית העליונה" צילום: שלומי גבאי
גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות