fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את הדור הצעיר והמוכשר שח במכבי עמק חפר/חדרה/מנשה

שלושת הבנות, צילום: גדעון רוזנשטיין

קבוצת הנשים של מכבי עמק חפר/חדרה/מנשה, משלבת בסגל הקבוצה גם בעונה זו צעירות מוכשרות המסומנות כדור העתיד של הכדורעף, והעונה אפשר למצוא את השחקניות הצעירות בקבוצת הנשים:  טל גרוסמן, ניקה ליפשין, אורן אבוטבול. הרחק מאור הזרקורים, אך תוך עבודה קשה ומאומצת, משלבות הבנות הצעירות לימודים קשים, אימונים מפרכים ומפלסות דרכן לצמרת הכדורעף בישראל.

טל גרוסמן, נולדה לפני 17 שנים במושב אחיטוב אשר בעמק-חפר, שם מתגוררת משפחתה אשר עלתה ארצה מאנגליה. כיאה למשפחת ספורטאים (עדי גרוסמן, אחותה הבוגרת של טל היא סגנית אלופת אירופה בגודו עד גיל 23) פנתה טל הלומדת בביה"ס אשר בעין החורש לענף הכדורעף בו התגלתה כספורטאית מצטיינת ועד מהרה הפכה לשחקנית המובילה של קבוצת הנוער. לפני שנתיים והיא רק בת 15  צורפה טל לקבוצת הנשים מליגת העל בה היא משחקת עד היום.

ניקה ליפשין, בת ה- 16 נולדה וגדלה בישוב בת-חפר לתוך משפחת כדורעף. אמה של ניקה, לנה, אשר לזכותה קריירה עשירה בקבוצות מובילות בחו"ל ובארץ ובהן גם נבחרת ישראל הייתה מהשחקניות  הבולטות והמובילות גם בקבוצה החדרתית בליגת העל לפני למעלה מעשור,  אביה של ניקה אימן ושיחק בקבוצות רבות בארץ וכן שיחק בנבחרת ישראל.  כמו טל, גם ניקה היא מהשחקניות הבולטות בקבוצת הנוער, משתייכת לסגל נבחרת הנוער של ישראל היוצאת בימים אלו לאליפות אירופה ומשתייכת זו השנה הראשונה לקבוצת הנשים מליגת העל.

שלושת הבנות, צילום: גדעון רוזנשטיין
שלושת הבנות, צילום: גדעון רוזנשטיין

אורן אבוטבול, נולדה בחדרה לפני 17 שנים. לפני כ- 5 שנים התגלתה בדרך מקרה בטורניר בתי-ספר ומאז היא כל כולה בעולם הכדורעף. לאחר שנתיים בקבוצת הנערות של חדרה שם עשתה חייל "נקראה" להצטרף לאקדמיה למצוינות בוינגייט ולנבחרת הנערות ומאוחר יותר (לפני כשנה) צורפה לנבחרת הנוער של ישראל (שם היא משחקת לצד חברתה לקבוצה ניקה). אמה של אורן, לאה, שימשה בעבר בתפקיד בכיר בעיריית חדרה כמו גם הדוד משה (כחלון) המשמש כשר בממשלה. באופן חריג, לאור הצטיינותה באקדמיה החליט איגוד הכדורעף לאפשר לאורן להצטרף במקביל לאקדמיה גם לקבוצת הנשים בליגת העל. בהנהלת המועדון גאים בשחקניות הצעירות, מרוצים מהשתלבותן ומקצב התקדמותן בקבוצה הבוגרת  ובהחלט רואים  בהן פוטנציאל להוות חלק ולהיות שחקניות מובילות בקבוצת ליגת העל.

על הפרקט, במשחק שהוקדם מהמחזור הראשון של הפליאוף העליון נוצחה קבוצת הנשים 3:0 בחיפה. כמו במשחק הקודם גם הפעם לא היה לבנות "מנשה/חדרה/עמק-חפר" מענה להתקפה המוחצת של החיפאיות אשר חיזקו עצמן לפני שבועיים בכוכבת האמריקאית טום לוגן. בשורות הקבוצה החדרתית בלטה גיזלה רודריגז. עוזר המאמן עדי תדמור: למרות הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות אנו מאוכזבים היות וחשבנו לעשות יותר". בשבועיים הקרובים מצפים לקבוצה שני משחקים קריטיים להמשך הדרך: משחק חוץ בתל-אביב ומשחק בית מול רעננה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות