fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: כשרונות חדרה מחזיקת הגביע

הבנות של יוסי סופר ניצחו בגמר את אס"א תל אביב משער של שירלי אוחנה: "היה משחק מטורף. היה גול אדיר"
עדיין במאבקי האליפות. כשרונות חדרה (צילום: עצמי)
עדיין במאבקי האליפות. כשרונות חדרה (צילום: עצמי)

היסטוריה בחדרה. קבוצת הנשים של מכבי כשרונות חדרה זכתה בגביע המדינה לאחר שניצחה בגמר הגביע 0:1 את אס"א תל אביב משער ניצחון של החלוצה שירלי אוחנה בתוך ההארכה. עבור חדרה, שמתמודדת מול אס"א גם על תואר האליפות, מדובר כאמור בתואר היסטורי, ראשון בתולדות המועדון. גם בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות בגמר, אבל אז אס"א ניצחה 1:2.

חדרה הגיעה למשחק הגמר, שנערך באצטדיון בלוד לעיני 700 צופים, רובם המכריע הגיעו מחדרה ולא הפסיקו לעודד, כשהיא עם סגל חסר וללא שתי הכוכבות, מיכל רביץ ולביאה ואן ראקוויק. יחד עם זאת, השחקניות של יוסי סופר הפגינו משחק לחימה יוצא דופן, היו טובות יותר וניצחו בצדק.

שריקת הסיום של השופט מנשה משיח נתנה את האות להתפרצות שמחה אדירה של החדרתיות על כר הדשא וביציע, עד להנפת הגביע. יוסי סופר, המאמן המאושר שאף זכה בתואר מאמן העונה, אמר בסיום המשחק: "רוב הפעמים היינו נאיביים במעמדים האלה, הפעם הלך לנו. אני חמישים שנה בכדורגל, עליתי ליגות עם הרבה קבוצות אבל אין שמחה כזאת לראות את הבנות ככה".

עדיין במאבקי האליפות.  כשרונות חדרה (צילום: עצמי)
עדיין במאבקי האליפות. כשרונות חדרה (צילום: עצמי)

כובשת שער הניצחון, שירלי אוחנה, הוסיפה: "זה היה משחק מטורף, אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות שהכדור לא נכנס לי, וברוך השם בדקה ה-97 הגיע גול אדיר. אני כל כך שמחה בשביל הבנות, אני מבטיחה שהלילה נחגוג. יש לי המון גביעים ואליפויות, וזה הגביע הכי מתוק שלי בגלל הבנות שמשחקות איתי כי הן נלחמות ועובדות קשה. אנחנו עדיין במאבקי האליפות ולא ניכנע עד הסוף"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות