fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטכנודע מציג: מוזיאון מדע חדש

מדובר במוזיאון אינטראקטיבי ובו שתי תערוכות המזמינות את המבקרים לגעת, להתנסות לשחק ולהבין
מוזיאון המדע בטכנודע (צילום: יח''צ)
מוזיאון המדע בטכנודע (צילום: יח''צ)

הטכנודע בגבעת אולגה הפך השנה לאופציית בילוי לימי החופש הגדול, והוא מושך מבקרים רבים המגיעים מכל רחבי הארץ. אחת האטרקציות שנוספו לאחרונה הינה מוזיאון המדע החדש שנפתח בטכנודע בחודש יולי האחרון. מדובר במוזיאון אינטראקטיבי הכולל 500 מ"ר תצוגה ובו שתי תערוכות המזמינות את המבקרים לגעת, להתנסות לשחק ולהבין.

תערוכת "סיבוב בלונה פארק" מזמנת למידה על תופעות פיזיקליות מתחום המכניקה דרך מיצגים האופייניים ללונה פארק כמו רכבת הרים, מכוניות מתנגשות, קרוסלה, תותח אוויר ועוד. התערוכה השנייה מאפשרת חשיפה למגוון של נושאים מדעיים דרך 50 מיצגים אינטראקטיביים העוסקים ביסודות המדע. התערוכה כוללת חדר חושך המאפשר ללמוד על תופעות כמו החזרת אור, שבירת קרני אור לצבעי הקשת, פלורסנציה ועוד.  כמו כן במוזיאון מתחם משחקי חשיבה, שעשועי מראות ותופעות מדעיות אחרות המוכרות מהעולם סביבנו.

פתיחת המוזיאון משלימה את חווית המשחק והלמידה המדעית של המבקר בטכנודע יחד עם ביקור בפארק המדע המביא את מיטב העקרונות הפיסיקליים המשפיעים על חיי היומיום.

בטכנודע מסבירים כי, "פתיחת המוזיאון היא נדבך נוסף בפעילות החינוכית-מדעית של הטכנודע המוגשת לקהל בדרך של חוויה והתנסות. חשיפת ילדים לעולמות המדע בדרך חווייתית מגבירה את הטמעת התובנות המדעיות ויוצרת בסיס לפעילות והתקדמות בתחום".

מוזיאון המדע בטכנודע (צילום: יח''צ)
מוזיאון המדע בטכנודע (צילום: באדיבות עיריית חדרה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות