fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוצתה מכוניתו של פעיל הבית היהודי בחדרה

לבין חסיד, מוכר אבטיחים שמכוניתו נשרפה: " אמשיך לסייע לרשימה עד הבחירות. אחפש לי רכב חלופי, כדי שאוכל להביא פרנסה הביתה. אף אחד לא ישבור אותי"
לבין חסיד ואליהו בוסקילה
לא נוותר. חסיד (מימין) ובוסקילה. (צילום: איילת קדם)
לבין חסיד ואליהו בוסקילה
לא נוותר. חסיד (מימין) ובוסקילה. (צילום: איילת קדם)

מכוניתו של תושב גבעת אולגה לבין חסיד, המתגורר ברחוב הגליל, נשרפה  היום (ראשון) לפנות בוקר. חסיד, פעיל ברשימת 'הבית היהודי' בעיר: "אני לא מסובך עם אף אחד, אין לי חובות ואני לא מהעולם התחתון. לפני המקרה קבלתי איומים אנונימיים ועל השריפה הגשתי תלונה במשטרה".

חסיד הוסיף : "יש לי סוכרת, שבגללה אני לא ישן כל כך טוב בלילות. אז בארבע בבוקר קמתי לשתות מים ונעמדתי ליד החלון הפתוח שמשקיף לרחוב, ואז ראיתי רכב לבן שעובר במהירות ומיד אחר כך הרחתי ריח של טרפנטין וראיתי שהאוטו שלי נשרף. ירדתי למטה במהירות והזמנתי משטרה וכיבוי אש".

חסיד, מוכר אבטיחים במכוניתו, הוא נשוי ואב לשלושה והטנדר השרוף היה מקור פרנסתו. "אני קצת עייף וקצת מצוברח", הוא אומר, "אבל אמשיך לסייע לרשימה עד הבחירות. אחפש לי רכב חלופי, כדי שאוכל להביא פרנסה הביתה. אף אחד לא ישבור אותי".

יו"ר רשימת הבית היהודי אליהו בוסקילה: "בשעה חמש בבוקר טלפן אלי חסיד והודיע ששרפו את רכבו ששימש גם את המפלגה, וזה לאחר שלפני כחודש תלשו שלטים גדולים של הרשימה שלנו, שהוצבו על טנדר בסמוך לכיכר התשעה. מדובר בחציית קו אדום. הרכב היה ממוקם בלב אזור מגורים, זה יכול היה להיגמר בקרבנות בנפש. בחלומות הכי שחורים שלי, לא האמנתי שנגיע לרמת אלימות כזאת".

מהמשטרה נמסר: "נפתחה חקירה במשטרת חדרה בחשד להצתה, כל כיווני החקירה נחקרים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות