fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד שודד הבנקים מחדרה

הנאשם היה ממתין מספר דקות בתור, וכשמגיע תורו היה ניגש לפקידת הבנק ומסר לה את הפתק אותו הכין מבעוד מועד ובו רשום "זה שוד, יש לי אקדח, תני לי את הכסף" ודורש ממנה להעביר לידיו את כל הכסף שבקופה. בשיטה זו הצליח הנאשם לגנוב עשרות אלפי שקלים מארבעה סניפי בנק שונים
בנק מסד (צילום: איילת קדם)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסיה ניסים טספיה בן 32 תושב חדרה בגין ביצוע ארבעה מקרי שוד, שני ניסיונות שוד וקשירת קשר לביצוע פשע.
על פי עובדות כתב האישום בתחילת השנה ובמהלך שנת 2012 נהג הנאשם להיכנס לסניפי בנק באזור חדרה, כפר סבא ונהריה במטרה לבצע שוד כשהוא חבוש כובע קסקט לראשו ומצויד בפתק עליו רשום "זה שוד".

הנאשם היה ממתין מספר דקות בתור של אנשים, וכשמגיע תורו היה ניגש לפקידת הבנק ומסר לה את הפתק אותו הכין מבעוד מועד ובו רשום "זה שוד, יש לי אקדח, תני לי את הכסף" ודורש ממנה להעביר לידיו את כל הכסף שבקופה. בשיטה זו הצליח הנאשם לגנוב עשרות אלפי שקלים מארבעה סניפי בנק שונים. ובנוסף ניסה פעמיים לשדוד את אותו סניף בנק שכבר ששדד.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בנק מסד (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות