fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההתאחדות מרחיקה את עמר משישה משחקים

אם לא תשתנה כל החלטה, מאמן הפועל חדרה לא יעלה על המגרש בחודשיים הקרובים. הסיבה: ההתאחדות החליטה להרחיקו לאור תלונה של שופט. עמר: "אף אחד לא פנה אלי וכל הנושא מוזר מאוד". ראשי המועדון בודקים אופציה לערעור על החלטת בית הדין.
המאמן אייל עמר

תדהמה בקבוצת הכדורגל של הפועל חדרה. ביום רביעי אחר הצהריים, 48 שעות לפני משחק גביע המדינה, קיבלה הקבוצה פקס מההתאחדות לכדורגל, לפיו מאמן הקבוצה אייל עמר מורחק משישה משחקים. הסיבה לפי ההתאחדות: המאמן פלט מספר מילים לשופט המשחק ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להענישו בשישה משחקים.

בטופס המשחק טען השופט כי במשחק מול טבריה, עמר עמד מאחורי הגדר וקרא לעברו במילות גנאי. בבית הדין החליטו להעניש את המאמן בקנס של 2000 שקלים, שישה משחקים מחוץ למגרשים בפועל ועוד ארבעה משחקים על תנאי.

בחדרה החליטו לערוך בשבוע הקרוב ישיבת חירום בנושא. בכיר במועדון: "אם היה מדובר במשחק או שניים, מילא, אבל שישה משחקים זה יותר מדי. חודשיים בלי מאמן על המגרש זה בלתי אפשרי ככה".

עמר נשמע נסער ואמר בתגובה: "אני הופתעתי מזה כמו כולם. במהלך המשחק אף אחד לא פנה אלי וכל הנושא מוזר מאוד. הדבר התגלה לנו בטעות כאשר חבר הנהלת הקבוצה אלי דגני בדק את הנושא של ההרחקה הקודמת שלי". ראשי המועדון פנו להתאחדות לכדורגל ובדקו את האופציה לערער על ההחלטה של בית הדין.

המאמן אייל עמר
היה מופתע. המאמן אייל עמר (צילום: שלומי גבאי)

בהודעה רשמית של המועדון נמסר: "הופתענו מאוד מהמהלך. לא קיבלנו הודעה רשמית מההתאחדות לכדורגל ורק ערנות שלנו אפשרה לנו להימנע מעונש חמור יותר. אנחנו מתכוונים לערער על ההחלטה ולבקש דיון חוזר. לא יכול להיות שמענישים את המאמן בשישה משחקים והוא אפילו לא הוזמן לדיון".

במשחק גביע המדינה הודחה חדרה בביתה 3:1 מול מכבי מעלות. חדרה פתחה בסערה את המשחק ועלתה ליתרון בדקה העשירית משער של עומר אלמשלי. עד למחצית שלטה חדרה לחלוטין. בתחילת המחצית השנייה חדרה איבדה מכוחה ותוך שמונה דקות ספגה שני שערים מהחלוץ מוחמד אבו ריא.
חדרה עלתה להשוות, וארבע דקות לסיום ספגה שער נוסף מרגליו של ליאור דה כלבו. את המשחק ניהלו בחדרה ראשי מחלקת הנוער אלי דגני וגבי אוחנה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות