fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדובר לא קיבל גיבוי והתפטר

אבי שקדי. לא הסכים לחיות עם איומים (צילום: עצמי)

סערה חדשה בהפועל חדרה/אולגה. דובר הקבוצה, אבי שקדי, התפטר השבוע מתפקידו לאחר שלטענתו ספג איומים וקללות מחלק מאוהדי הקבוצה.

הסיפור החל לאחר משחק ההפסד להפועל בית שאן באמצע השבוע שעבר, כאשר חלק מאוהדי בית שאן לגלגו על שחקני ואוהדי חדרה אחרי המשחק באתר הרשמי של הפועל חדרה.

אוהדי חדרה לא אהבו והחלו לקלל בחזרה, והדבר גרם להתלהמות. שקדי, שאחראי בין היתר גם על תפקודו של האתר, לא אהב זאת ומחק חלק מהתגובות, דבר שלא היה לרוחם של אוהדי חדרה. הדובר פנה ליו"ר אורן גולן וביקש ממנו להוציא פוסט חריף כנגד האוהדים.

אבי שקדי. לא הסכים לחיות עם איומים (צילום: עצמי)
אבי שקדי. לא הסכים לחיות עם איומים (צילום: עצמי)

יומיים לאחר מכן, ביום שישי האחרון, לפני משחק הגביע של הקבוצה (ראו בהמשך), התפתח עימות בין שקדי לבין אחד מאוהדי הקבוצה. שקדי ביקש מגולן להרחיק מיידית את האוהד ואף לנקוט נגדו אמצעים תקיפים. גולן אומנם שוחח עם האוהד ועם שקדי אך זה לא הספיק לדובר, שהודיע על התפטרותו.

שקדי: "יש מספר סיבות להתפטרות שלי, כאשר מה שקרה ביום שישי זה הקש ששבר את גב הגמל. כבר הרבה זמן שאני לא אוהב את ההתנהלות בקבוצה ולצערי התופעות של איומים של אוהדי הקבוצה כלפיי עברו כל גבול. לא קיבלתי את הגיבוי המתאים ולצערי אני לא מוכן להמשיך ככה".

גולן אמר בתגובה: "ראשית אבי שקדי הוא איש חשוב ואהוב בהפועל חדרה. ההתנהלות של הפועל חדרה היא התנהלות מצוינת. הסברתי לאבי שקדי שאם יש לו בעיות והוא לא נהנה בעבודה שלו, אז אני מזמין אותו לשבת לצידי ביציע הכבוד. הסברתי לו שגם הוא וגם אני באים מאהבה להפועל חדרה ואם הוא לא אוהב את מה שהוא עושה, עדיף שלא יעשה זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות